Jeśli mam okazję uczestniczyć w takich akcjach, to staram się zawsze pomagać ludziom, jakich znam - odpowiada Radosław Charubin na pytanie, dlaczego po raz drugi włączył się w naszą kampanię "Czytam, więc wiem". - W sens tej akcji wierzę. Szkołę znam, bo uczą się tam mojej dzieci, więc wiem, że pomoc zostanie dobrze wykorzystana. A w końcu i te pieniądze zainwestowane w prenumeratę nie są wielkimi kwotami.
Multi Ice ufundowała Zespołowi Szkół w Sobolewie prenumeratę naszych wydawnictw związanych z kampanią "Czytam, więc wiem" na całe dziesięć miesięcy roku szkolnego.
Przypomnijmy, że akcja ma na celu promowanie wśród młodzieży szkolnej czytania - zdobywania wiedzy i poszerzania swoich horyzontów przy użyciu wszelkich źródeł informacji. Czerpanych nie tylko z chaosu internetowego, ale także z książek czy gazet. Stawiamy na budowanie tą drogą społeczeństwa wiedzy, otwartego na nowoczesność i innowacje.
- To pogląd, który jest mi bardzo bliski - podkreśla Radosław Charubin. - Bardzo lubię korzystać z nowinek technologicznych. W tym tygodniu będziemy brali udział w targach franczyzowych w Warszawie i naszą ofertę będzie prezentowała hologramowa hostessa, stworzona przez białostoczanina Karola Skoczka z firmy Visualpromo.
- Hostessa będzie ubrana w barwy Lodów Bonano - dodaje pan Radosław.
- Zapromujemy tak i nasz produkt, i świetny, innowacyjny pomysł młodego białostockiego przedsiębiorcy.
Multi Ice zamknęła już lodziarski sezon - będą otwarte tylko jej punkty z lodami np. w galeriach handlowych.
Firma zrealizowała swoje założenia na ten rok. Głównym było zwiększenie liczby lokali działających pod szyldem Lody Bonano do okrągłej setki.
I to się udało: popularna marka wzbogaciła ofertę gastronomiczną kolejnych miast i urosła o 48 nowych placówek w najbardziej reprezentacyjnych punktach dużych i średnich miast Polski.
Wiele z nowych lokalizacji to kolejne punkty otwierane przez dotychczasowych partnerów sieci. Sukces pierwszych lodziarni zachęcił ich do kolejnych otwarć.
Rekordzista prowadzi 12 lodziarni!
- Nowi franczyzobiorcy coraz odważniej sięgają po naszą ofertę współpracy i często otwierają kilka nowych placówek równocześnie, a nie po jednej, jak było do tej pory - mówi Anna Kiryluk menedżer do spraw rozwoju sieci.
- Decyzja o uruchomieniu lodziarni w systemie franczyzowym to szansa na bezpieczny start i intensywny rozwój. Łatwiej działać według sprawdzonych standardów i w towarzystwie znanego logo, niż budować własne know-how od zera - dodaje Radosław Charubin, założyciel sieci.
Plan firmy na 2014 rok obejmuje już nie tylko uruchamianie nowych placówek w kraju, ale też ekspansję za granicę.
- Rynek polski to za mało - mówi Anna Kiryluk. - Chcemy, aby konsumenci z zagranicy także poznali i docenili jakość polskich smakołyków. Prowadzone są już rozmowy z kontrahentami z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Teneryfy.
We wrześniu tego roku Multi Ice została po raz kolejny uhonorowana godłem Polish Product Firma Roku. Jest to wyróżnienie przyznawane firmom za ich osiągnięcia i wyznaczanie nowych standardów w wyspecjalizowanym rynku, na którym funkcjonują. Laureaci są wyłaniani z uwzględnieniem takich kryteriów, jak dotychczasowy dorobek, pozycja rynkowa, wkład w rozwój rynku branżowego, oraz uzyskane wyróżnienia.
Czytaj e-wydanie »Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?