Lidl powalczy o klientów bogatym asortymentem win francuskich z Bordeaux

Oprac. (d-ka)Zaktualizowano 
Trunki z nowej oferty Lidla pochodzić będą z 4 regionów Francji - Alzacji, Doliny Rodanu, Burgundii oraz Bordeaux, z przewagą liczebną win właśnie z tego ostatniego.
Trunki z nowej oferty Lidla pochodzić będą z 4 regionów Francji - Alzacji, Doliny Rodanu, Burgundii oraz Bordeaux, z przewagą liczebną win właśnie z tego ostatniego. SXC
Lidl postanowił mocno poszerzyć półkę z winami w swoich ponad 420 sklepach w całej Polsce.

Jak pisze portal dlahandlu.pl, wprowadzeniu nowej oferty win do sklepów Lidl towarzyszyć będzie wydanie przewodnika, w którym poza szczegółowymi informacjami o wybranych winach znajdziemy przepisy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy wraz z rekomendacją wina pasującego do potrawy.

W nowej ofercie sieci Lidl dostępnych będzie około 50 różnych win francuskich, z których większość( 44), będzie można znaleźć na półkach sklepowych od 1 października. W kolejnych terminach oferta będzie uzupełniana o kolejne wina. Trunki z nowej oferty sieci pochodzić będą z 4 regionów Francji - Alzacji, Doliny Rodanu, Burgundii oraz Bordeaux, z przewagą liczebną win właśnie z tego ostatniego - informuje portal dlahandlu.pl

- Przeprowadzone na zlecenie firmy Lidl badania dotyczące konsumpcji wina pokazują, że cieszy się ono w Polsce coraz większą popularnością - powiedziała portalowi dlahandlu.pl Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. - Dla co piątego Polaka wino stanowi najczęściej wybierany trunek. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. W sklepach pojawią się wina za ok. 15 zł, jak również te w cenie ok. 150 zł za butelkę.

Z badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie firmy Lidl, na które również powołuje się portsl dlahandlu.pl,  wynika, że wino jest obecnie jednym z najczęściej wybieranym przez Polaków alkoholi, a 63 proc. przynajmniej od czasu do czasu sięga po wino. Grupy konsumentów, które sięgają po wino najczęściej kobiety, osoby w wieku 40-49 lat oraz osoby z wyższym wykształceniem. Spośród tych ostatnich, niemal połowę stanowią osoby regularnie spożywające wino.

 

Źródło: dlahandlu.pl

polecane: FLESZ: Smartfony zamiast kas fiskalnych.

Wideo

Materiał oryginalny: Lidl powalczy o klientów bogatym asortymentem win francuskich z Bordeaux - Gazeta Pomorska

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

m
m.

Oczywiście, wina za 150 zł będą kosztować we Francji 10 Euro za butelkę...

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3