Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Każdy może ocenić jakość obsługi

oprac. (jaw)
fot. Archiwum
Wszyscy jesteśmy klientami, konsumentami i usługobiorcami i wszyscy, w tym nasilającym zakupy i sprawunki okresie świątecznym, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na jakość obsługi nie tylko w sklepach.

W firmach i wszelkich instytucjach okres świąt często wprowadza pewnego rodzaju rozluźnienie, które utrudnia klientom załatwienie różnych spraw zazwyczaj przekładanych na okres "po świętach". Jeżeli spotkało nas ze strony usługodawców lub ich personelu coś nieprzyjemnego lub nawet niedopuszczalnego, warto opisać swój przypadek oraz ocenić działania firmy na stronie www.jakoscobslugi.pl, biorąc tym samym udział w projekcie "Jakość Obsługi".

Jeżeli jednak zdarzyło nam się być wyjątkowo dobrze potraktowanym lub obsłużonym przez usługodawcę lub jego personel, to także możemy się tym podzielić i opisać to na tej samej stronie. Program "Jakość Obsługi" powstał po to, aby zmniejszyć liczbę przykrych wydarzeń, jakie spotykają konsumentów i petentów - niestety - niezwykle często i zdecydowanie zwiększyć siłę pozytywnych odczuć związanych z jakością obsługi w firmach i instytucjach.

Misją programu jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Twórcy programu "Jakość Obsługi" opierają działania na ocenie i obserwacjach konsumentów. Każdy klient w Polsce może dokonać własnej oceny jakości obsługi, związanej z konkretnym zakupem bądź kontaktem z siecią sprzedaży, obsługi, serwisu itp. W projekcie liczy się głos każdego konsumenta.

Organizatorzy zachęcają firmy do aktywnego udziału w programie. Firma, która zgłosi chęć uczestnictwa ma szansę uzyskania "Godła Uczestnika Programu Jakość Obsługi", stanowiącego dla klientów istotny sygnał świadczący o tym, że dana firma stara się jak najlepiej obsługiwać swoich partnerów.
Przystąpienie firmy do programu jest nieodpłatne, organizatorom nie chodzi o handel godłem jakości!

To nie jest plebiscyt na ulubioną firmę. W przypadku tego programu jakość obsługi badana jest oczami klientów przy użyciu profesjonalnych narzędzi. Każdy klient w Polsce może zgłosić własną ocenę w skali od -5 do +5 wraz z uzasadnieniem w formie opisu tekstowego i wskazaniem czasu i miejsca obserwacji. Poza tym przygotowana została sieć 10 tysięcy "Tajnych Klientów", którzy pomagają w weryfikacji uzyskanych danych zgromadzonych na podstawie obserwacji konsumenckich.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny