InCommerce w Białymstoku. O digital marketingu i e-commerce

(peż)Zaktualizowano 
27 kwietnia w Kawiarni Muzycznej Fama w Białymstoku odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu InCommerce - spotkań skierowanych do osób działających w branżach digital marketingowej i e-commerce. Dlaczego warto wpaść na InCommerce? - Serwujemy prawdziwe mięcho dotyczące sprzedaży w internecie! - zapewniają organizatorzy. Wstęp na imprezę jest wolny. Po wcześniejszej rejestracji.

Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie - ZERO teorii, same e-commercowe mięcho - przez znanych praktyków z branży!

Celem nowego cyklu jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case'ach wybranych e-sklepów.
W ramach cyklu zaplanowane są cztery spotkania - po dwa w Krakowie i w Białymstoku.

Tematem przewodnim najbliższego spotkania, które odbędzie się już 27 kwietnia w Famie, będzie Future i automatyzacja dla e-commerce.
Więcej: http://incommerce.camp/bialystok/ Rejestracja: http://sempai.link/InCommerce-Bialystok

Wydarzenie FB: https://www.facebook.com/events/1399575726752422/

Program
InCommerce:

18:00 - REJESTRACJA
18:30 - ADAM CIEŚLA, Sempai: Automatyzacja prowadzenia kampanii w Google AdWords
18:50 - TOMASZ ROSZKO, TJ.Software: ChatBoty - dlaczego są potrzebne, jak mogą pomóc i jak je stworzyc nawet bez wykwalifikowanego i drogiego zespolu
19:10 - MONIKA SZATYŁOWICZ, Księgarnia TaniaKsiazka.pl: trzy sposoby na zwiększenie konwersji przetestowane na trzech milionach sesji
19:50 - MACIEJ OKNIŃSKI, Unified Factory SA: Customer Service Automation, czyli jak sztuczna inteligencja pomaga automatyzować obsługę klienta i podnosić sprzedaż w ecommerce

Kilka słów o prelegentach:

Adam Cieśla
Człowiek z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego, ze specjalizacją w wyszukiwarce Google. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla ponad 100 klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce.

Tomasz Roszko
Karierę w branży interaktywnej rozpoczął już w 2007 - jako web developer w "Netstation", a także twórca aplikacji mobilnych w jednym z największych wydawnictw w Polsce. Dwa lata później założył własny softwarehouse (TJ. Software), w którym do dzisiaj jest leaderem teamu skladającego się z Python/Django developerów. Jest także CEO Opentopic Technologia i CTO Opentopic, współpracując nad ichrozwojem z tak dużymi graczami, jak: IBM Watson, Bluemix i Softplayer.

Monika Szatyłowicz
Od ponad 9 lat pasję czytelniczą realizuje poprzez pracę w TaniaKsiazka.pl. Swoją przygodę z handlem w Internecie rozpoczęła od stanowiska młodszego specjalisty ds. marketingu internetowego, przechodząc przez kolejne stopnie wtajemniczenia związane z projektowaniem procesów, analityką, raportowaniem, marketingiem w mediach społecznościowych i wyszukiwarce. Obecnie zajmuje stanowisko Head of SEM and SEO w firmie Glosel sp. z o.o. sp. k., właścicielu marki TaniaKsiazka.pl.

Maciej Okniński
CEO Unified Factory S.A. Od 20 lat związany z rynkiem sprzedaży i obsługi klienta we wszelkich kanałach komunikacji. Doświadczenie zawodowe zdobywał tworząc od podstaw jedną z największych firm na polskim rynku z międzynarodowym kapitałem, specjalizującą się w sprzedaży bezpośredniej prowadzonej do klientów biznesowych. Pracował lub nadal pracuje m.in. dla Visa, Axa, Tesco, Puratos, MoneyGram i wielu innych. Założyciel Unified Factory S.A., pomysłodawca platformy Customer Service Automation oraz innowacyjnych narzędzi w obszarze automatyzacji i wykorzystania pamięci asocjacyjnej do obsługi klienta.

Wstęp wolny, po wcześniejszej rejestracji: http://sempai.link/InCommerce-Bialystok

Zobacz, jak było na ostatnim spotkaniu: https://www.facebook.com/AtomStorePL/videos/1177683035613070/

Partnerzy merytoryczni:
Unified Factory SA, TaniaKsiazka.pl, TJ.Software i Studia Podyplomowe WIPB

Sempai
Od ponad 10 lat pomaga osiągać jak najwyższe zyski ze sprzedaży online. Działa w marketingu w wyszukiwarkach internetowych, świadcząc usługi z zakresu SEO, PPC i analityki webowej. Obsługuje ponad 200 klientów. Jako certyfikowany Partner Google PREMIUM specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych w zakresie marketingu konwersji. Więcej: http://www.sempai.pl/

polecane: 60 Sekund Biznesu: W internecie jest wygodniej i większy wybór.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3