Białostockie marki konkurowały z 74 innymi produktami i usługami, z których tylko 30 zostało odznaczone godłem „Teraz Polska”, oznaczającym najwyższą jakość i profesjonalizm firm.
- „Godła „Teraz Polska” traktujemy jako wielkie wyróżnienie oraz potwierdzenie najwyższej jakości Żubrówki Białej i Jeżówki, która od zawsze była naszym celem. Cieszy nas, ze możemy dołączyć do grona najlepszych marek – liderów jakości, innowacyjności i profesjonalizmu. Jeszcze większą satysfakcję przynosi nam popularność Żubrówki Białej, plasującej się wśród droższych wódek średniej półki cenowej, wśród konsumentów, którzy przedkładają sobie jakość nad cenę.” – mówi Piotr Niesłuchowski, Dyrektor Marketingu wódek, CEDC.
Żubrówka Biała to czysta wódka z portfolio CEDC, wprowadzona na rynek w listopadzie 2010 roku. Już w ciągu roku istnienia osiągnęła roczną sprzedaż powyżej 22 mln litrów i dostała się do międzynarodowego rankingu największych marek świata – Millionaire’s Club. Żubrówka jest jedną z najchętniej spożywanych przez Polaków wódek.
Jeżówka to marka wódek smakowych, która powstaje według receptur inspirowanych metodą tradycyjnych nalewów na owoce. Dostępna jest w trzech wariantach: o smaku wiśniowym, cytrynowym, jak również o smaku jabłka i mięty, który w kategorii alkoholi jest zupełną nowością.
Konkurs „Teraz Polska” odbył się po raz XXII. Każdego roku w jego szranki stają firmy, które liczą na potwierdzenie walorów jakościowych, technologicznych i użytkowych swoich produktów oraz usług. Godło „Teraz Polska” jest znane i cenione przez konsumentów, spośród których 65% deklaruje, że jest ono dla nich ważnym elementem podczas decyzji zakupowych.
Źródło: Informacja prasowa CEDC
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?