Godło „Teraz Polska” dla Żubrówki Białej i Jeżówki

mfranczak
Godło „Teraz Polska” dla Żubrówki Białej i JeżówkiŻubrówka Biała już w ciągu roku istnienia osiągnęła roczną sprzedaż powyżej 22 mln litrów
Godło „Teraz Polska” dla Żubrówki Białej i JeżówkiŻubrówka Biała już w ciągu roku istnienia osiągnęła roczną sprzedaż powyżej 22 mln litrów
Żubrówka Biała i Jeżówka zostały laureatami w prestiżowym w konkursie Teraz Polska. To jedyne marki alkoholi mocnych, które otrzymały godła „Teraz Polska” w tegorocznej, XXII edycji konkursu.

Białostockie marki konkurowały z 74 innymi produktami i usługami, z których tylko 30 zostało odznaczone godłem „Teraz Polska”, oznaczającym najwyższą jakość i profesjonalizm firm.

- „Godła „Teraz Polska” traktujemy jako wielkie wyróżnienie oraz potwierdzenie najwyższej jakości Żubrówki Białej i Jeżówki, która od zawsze była naszym celem. Cieszy nas, ze możemy dołączyć do grona najlepszych marek – liderów jakości, innowacyjności i profesjonalizmu. Jeszcze większą satysfakcję przynosi nam popularność Żubrówki Białej, plasującej się wśród droższych wódek średniej półki cenowej, wśród konsumentów, którzy przedkładają sobie jakość nad cenę.” – mówi Piotr Niesłuchowski, Dyrektor Marketingu wódek, CEDC.

Żubrówka Biała to czysta wódka z portfolio CEDC, wprowadzona na rynek w listopadzie 2010 roku. Już w ciągu roku istnienia osiągnęła roczną sprzedaż powyżej 22 mln litrów i dostała się do międzynarodowego rankingu największych marek świata – Millionaire’s Club. Żubrówka jest jedną z najchętniej spożywanych przez Polaków wódek.

Jeżówka to marka wódek smakowych, która powstaje według receptur inspirowanych metodą tradycyjnych nalewów na owoce. Dostępna jest w trzech wariantach: o smaku wiśniowym, cytrynowym, jak również o smaku jabłka i mięty, który w kategorii alkoholi jest zupełną nowością.

Konkurs „Teraz Polska” odbył się po raz XXII. Każdego roku w jego szranki stają firmy, które liczą na potwierdzenie walorów jakościowych, technologicznych i użytkowych swoich produktów oraz usług. Godło „Teraz Polska” jest znane i cenione przez konsumentów, spośród których 65% deklaruje, że jest ono dla nich ważnym elementem podczas decyzji zakupowych.

Źródło: Informacja prasowa CEDC

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie