BOIG: ponad 56 tys. klientów w Outlet Białystok

Za: retailnet
BOIG: ponad 56 tys. klientów w Outlet Białystok
BOIG: ponad 56 tys. klientów w Outlet Białystok A. Zgiet
W pierwszy weekend funkcjonowania centrum wyprzedażowego Outlet Białystok obiekt odwiedziło ponad 56 tys. klientów.

Najemcami Outletu Białystok są sieci odzieżowe i obuwnicze m.in.: Adidas, Reebok, Big Star, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Kubenz, 50 Style, Puma, Gatta, Greenpoint, McArthur, Lavard, Pako Lorente i Bialcon, których produkty dostępne są w cenach niższych od 30 do 70 proc. niż w regularnych sklepach.

– Pierwszy weekend działania Outletu Białystok pokazał, jak duże było zapotrzebowanie w regionie na dobre centrum wyprzedażowe oferujące wysokiej jakości markowe produkty w znacznie niższych cenach. Długie kolejki do kas w salonach naszych najemców nie odstraszyły klientów, którzy licznie odwiedzili Outlet Białystok w poszukiwaniu modnej, markowej odzieży w promocyjnej cenie. Jeszcze w tym miesiącu otworzymy kolejne salony z modą damską, co uatrakcyjni pozycję outletu na handlowej mapie Podlasia – komentuje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej centrum jest obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, salonu obuwniczego CCC i supermarketu wnętrzarskiego Jysk dzięki czemu klienci mogą zrobić kompleksowe zakupy, wygodnie i w jednym miejscu. Outlet Białystok usytuowany jest we wschodniej części miasta, w pobliżu trasy prowadzącej do dwóch popularnych przejść granicznych z Białorusią – w Kuźnicy i Bobrownikach. W najbliższym zasięgu centrum znajduje się ponad 500 tys. mieszkańców Białegostoku i okolic. Docelowa grupa potencjalnych klientów (do 90 min. jazdy samochodem) to ponad 1,2 mln osób, wliczając w to mieszkańców terenów przygranicznych.

– Usytuowanie Outletu Białystok w pobliżu dwóch przejść granicznych z Białorusią przyciągnęło do centrum tłumy klientów zza wschodniej granicy, którzy bardzo często przyjeżdżają do Białegostoku właśnie na zakupy. Nowe centrum wyprzedażowe oferujące znane, markowe produkty z pewnością stanie się ich ulubionym centrum zakupowym

– podsumowuje Tomasz Rydlewski.

Za realizację inwestycji, tj. budowę oraz komercjalizację obiektu odpowiedzialna była firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments sp. z.o.o., generalnym wykonawcą – firma Arteo sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 10 lat świadczy kompleksowe i usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji.

Pobierałeś zasiłki w czasie epidemii? To musisz wiedzieć

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3