Białystok chce się promować przez sport. Miasto daje nie więcej niż 30 tys. euro. Szansę ma drużyna z najwyższej klasy rozgrywkowej

OPRAC.: (mat)
Fot. Tomasz Ho£Od / Polska Press/archiwum
Tym razem nie piłkarskiej, ale futbolu amerykańskiego. W zamian miasto oczekuje między innymi realizacji cyklu filmików promujących Miasto Białystok i jego najciekawsze atrakcje turystyczne. Za usługę zapłaci nie więcej niż 30 tys. euro.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadaj licencję Ligi Futbolu Amerykańskiego na uczestnictwo w krajowych rozgrywkach klubowych na poziomie najwyższej klasy rozgrywkowej futbolu amerykańskiego w roku 2020.

Zobacz:

Horror przy Słonecznej. Demolka trybun przez kibiców gości i cud zakończony wielką fetą

Zamówienia obejmuje:

  • umieszczenie przez Wykonawcę nazwy „Białystok” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „ Białostocki”, „Białostocka”, „Białostockie” itp. w nazwie drużyny futbolu amerykańskiego, zgłoszonej właściwemu podmiotowi jako oficjalnej nazwy zespołu
  • biorącego udział w rozgrywkach najwyższej klasy rozgrywkowej w futbolu amerykańskim;
  • przyznanie miastu Białystok tytułu Partnera Głównego;
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.bialystok.pl” lub charakterystycznych miejsc związanych z miastem Białystok, uzgodnionych z Zamawiającym, w minimum jednym spocie wideo wyprodukowanym przez
  • wykonawcę z udziałem jego drużyny;
  • realizację cyklu filmików promujących miasto Białystok i jego najciekawsze atrakcje turystyczne wraz z rekomendacją miejskiego portalu turystycznego funkcjonującego jako fanpage pod nazwą „Odkryj Białystok” na Facebooku - minimum 15 filmików przekazanych do akceptacji Zamawiającego przed ich emisją i publikacją w mediach społecznościowych Wykonawcy wraz z planem publikacji i terminami do akceptacji Zamawiającego;
  • realizację cyklu filmików promujących Białystok jako miejsce przyjazne studentom ze znaczącym zapleczem edukacyjnym w ramach długofalowej kampanii prowadzonej przez miasto pod hasłem „Studiuj w Białymstoku”- minimum 5 filmików przekazanych do akceptacji Zamawiającego przed ich emisją i publikacją w mediach społecznościowych Wykonawcy;
  • minimum 4-krotną ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.odkryj.bialystok.pl” lub spotu promującego miasto Białystok przekazanego przez zamawiającego, podczas skrótów pomeczowych z minimum 4 meczów
  • rozegranych przez drużynę Wykonawcy na kanale YouTube oraz profilu Facebook,
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta i nazwy strony internetowej „www.bialystok.pl” na stronie internetowej wykonawcy,
  • minimum 5-krotne udostępnienie w mediach społecznościowych Wykonawcy i zachęcenie do „polubienia” turystycznego fanpage miasta na Facebooku pod nazwą „Odkryj Białystok”,
  • ekspozycję aktualnego logotypu Miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.odkryj.bialystok.pl” na banerze i fladze o formacie minimum 2 m x 2 m podczas minimum 4 meczy rozgrywanych przez Wykonawcę; przekazanie informacji słownej o wsparciu miasta Białystok jako partnera głównego w trakcie minimum 1 meczu rozgrywanego przez Wykonawcę (reklama konferansjerska);
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i hasła „Odkryj Białystok” wraz z odnośnikiem do turystycznego fanpage Miasta pod tą samą nazwą na Facebooku w ramach minimum jednej reklamy wielkoformatowej na terenie miasta Białystok
  • przekazanie informacji o wsparciu miasta Białystok w minimum jednej reklamie w lokalnej prasie;
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok na strojach meczowych zawodników wszystkich sekcji drużyny Wykonawcy – wielkość logotypu ustalona zostanie z zamawiającym, jednak podstawa logotypu nie może być mniejsza niż 15 cm;
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.odkryj.bialystok.pl” w przestrzeni boiska do gry, podczas minimum 1 meczu domowego rozgrywanego przez Wykonawcę;
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.bialystok.pl” w trakcie przeprowadzonej przez Wykonawcę internetowej kampanii banerowej promującej sport i zdrowy styl życia- czas trwania kampanii: minimum 4 tygodnie,
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok w minimum 20 postach dotyczących informacji o meczach najwyższej klasy rozgrywkowej w futbolu amerykańskim zamieszczanych w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram),
  • uczestnictwo zespołu w min. 2 uzgodnionych z wykonawcą wydarzeniach, imprezach, eventach, organizowanych przez miasto Białystok, w przypadku ich zlecenia przez zamawiającego
  • udostępnienie przez wykonawcę wizerunku zawodników do wykorzystania przez Zamawiającego,
  • dbanie przez Wykonawcę o wizerunek i dobre imię zamawiającego w celach promocyjnych

Zobacz:Lowlanders. Futboliści amerykańscy z Białegsotoku

Kluby mają czas na zgłoszenie ofert do 31 sierpnia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana z najniższą cenę ofertową brutto. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie, będą musieli złożyć dodatkowe oferty. Umowa będzie obowiązywać do 7 grudnia 2020 roku.

Zobacz:400 tys. od marszałka dla Jagiellonii

Bayern z Superpucharem Europy

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

J
Jan Borawski

Czysty bareizm

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3