Białystok chce się promować przez sport. Miasto daje nie więcej niż 30 tys. euro. Szansę ma drużyna z najwyższej klasy rozgrywkowej

OPRAC.: (mat)
Fot. Tomasz Ho£Od / Polska Press/archiwum
Udostępnij:
Tym razem nie piłkarskiej, ale futbolu amerykańskiego. W zamian miasto oczekuje między innymi realizacji cyklu filmików promujących Miasto Białystok i jego najciekawsze atrakcje turystyczne. Za usługę zapłaci nie więcej niż 30 tys. euro.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadaj licencję Ligi Futbolu Amerykańskiego na uczestnictwo w krajowych rozgrywkach klubowych na poziomie najwyższej klasy rozgrywkowej futbolu amerykańskiego w roku 2020.

Zobacz:

Horror przy Słonecznej. Demolka trybun przez kibiców gości i cud zakończony wielką fetą

Zamówienia obejmuje:

  • umieszczenie przez Wykonawcę nazwy „Białystok” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „ Białostocki”, „Białostocka”, „Białostockie” itp. w nazwie drużyny futbolu amerykańskiego, zgłoszonej właściwemu podmiotowi jako oficjalnej nazwy zespołu
  • biorącego udział w rozgrywkach najwyższej klasy rozgrywkowej w futbolu amerykańskim;
  • przyznanie miastu Białystok tytułu Partnera Głównego;
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.bialystok.pl” lub charakterystycznych miejsc związanych z miastem Białystok, uzgodnionych z Zamawiającym, w minimum jednym spocie wideo wyprodukowanym przez
  • wykonawcę z udziałem jego drużyny;
  • realizację cyklu filmików promujących miasto Białystok i jego najciekawsze atrakcje turystyczne wraz z rekomendacją miejskiego portalu turystycznego funkcjonującego jako fanpage pod nazwą „Odkryj Białystok” na Facebooku - minimum 15 filmików przekazanych do akceptacji Zamawiającego przed ich emisją i publikacją w mediach społecznościowych Wykonawcy wraz z planem publikacji i terminami do akceptacji Zamawiającego;
  • realizację cyklu filmików promujących Białystok jako miejsce przyjazne studentom ze znaczącym zapleczem edukacyjnym w ramach długofalowej kampanii prowadzonej przez miasto pod hasłem „Studiuj w Białymstoku”- minimum 5 filmików przekazanych do akceptacji Zamawiającego przed ich emisją i publikacją w mediach społecznościowych Wykonawcy;
  • minimum 4-krotną ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.odkryj.bialystok.pl” lub spotu promującego miasto Białystok przekazanego przez zamawiającego, podczas skrótów pomeczowych z minimum 4 meczów
  • rozegranych przez drużynę Wykonawcy na kanale YouTube oraz profilu Facebook,
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta i nazwy strony internetowej „www.bialystok.pl” na stronie internetowej wykonawcy,
  • minimum 5-krotne udostępnienie w mediach społecznościowych Wykonawcy i zachęcenie do „polubienia” turystycznego fanpage miasta na Facebooku pod nazwą „Odkryj Białystok”,
  • ekspozycję aktualnego logotypu Miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.odkryj.bialystok.pl” na banerze i fladze o formacie minimum 2 m x 2 m podczas minimum 4 meczy rozgrywanych przez Wykonawcę; przekazanie informacji słownej o wsparciu miasta Białystok jako partnera głównego w trakcie minimum 1 meczu rozgrywanego przez Wykonawcę (reklama konferansjerska);
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i hasła „Odkryj Białystok” wraz z odnośnikiem do turystycznego fanpage Miasta pod tą samą nazwą na Facebooku w ramach minimum jednej reklamy wielkoformatowej na terenie miasta Białystok
  • przekazanie informacji o wsparciu miasta Białystok w minimum jednej reklamie w lokalnej prasie;
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok na strojach meczowych zawodników wszystkich sekcji drużyny Wykonawcy – wielkość logotypu ustalona zostanie z zamawiającym, jednak podstawa logotypu nie może być mniejsza niż 15 cm;
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.odkryj.bialystok.pl” w przestrzeni boiska do gry, podczas minimum 1 meczu domowego rozgrywanego przez Wykonawcę;
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.bialystok.pl” w trakcie przeprowadzonej przez Wykonawcę internetowej kampanii banerowej promującej sport i zdrowy styl życia- czas trwania kampanii: minimum 4 tygodnie,
  • ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok w minimum 20 postach dotyczących informacji o meczach najwyższej klasy rozgrywkowej w futbolu amerykańskim zamieszczanych w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram),
  • uczestnictwo zespołu w min. 2 uzgodnionych z wykonawcą wydarzeniach, imprezach, eventach, organizowanych przez miasto Białystok, w przypadku ich zlecenia przez zamawiającego
  • udostępnienie przez wykonawcę wizerunku zawodników do wykorzystania przez Zamawiającego,
  • dbanie przez Wykonawcę o wizerunek i dobre imię zamawiającego w celach promocyjnych

Zobacz:Lowlanders. Futboliści amerykańscy z Białegsotoku

Kluby mają czas na zgłoszenie ofert do 31 sierpnia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana z najniższą cenę ofertową brutto. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie, będą musieli złożyć dodatkowe oferty. Umowa będzie obowiązywać do 7 grudnia 2020 roku.

Zobacz:400 tys. od marszałka dla Jagiellonii

Iga Świątek zmieniła trenera. Co się stało? KOMENTARZ

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

J
Jan Borawski

Czysty bareizm

Dodaj ogłoszenie