O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadaj licencję Ligi Futbolu Amerykańskiego na uczestnictwo w krajowych rozgrywkach klubowych na poziomie najwyższej klasy rozgrywkowej futbolu amerykańskiego w roku 2020.
Zobacz:
Horror przy Słonecznej. Demolka trybun przez kibiców gości i cud zakończony wielką fetąZamówienia obejmuje:
- umieszczenie przez Wykonawcę nazwy „Białystok” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „ Białostocki”, „Białostocka”, „Białostockie” itp. w nazwie drużyny futbolu amerykańskiego, zgłoszonej właściwemu podmiotowi jako oficjalnej nazwy zespołu
- biorącego udział w rozgrywkach najwyższej klasy rozgrywkowej w futbolu amerykańskim;
- przyznanie miastu Białystok tytułu Partnera Głównego;
- ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.bialystok.pl” lub charakterystycznych miejsc związanych z miastem Białystok, uzgodnionych z Zamawiającym, w minimum jednym spocie wideo wyprodukowanym przez
- wykonawcę z udziałem jego drużyny;
- realizację cyklu filmików promujących miasto Białystok i jego najciekawsze atrakcje turystyczne wraz z rekomendacją miejskiego portalu turystycznego funkcjonującego jako fanpage pod nazwą „Odkryj Białystok” na Facebooku - minimum 15 filmików przekazanych do akceptacji Zamawiającego przed ich emisją i publikacją w mediach społecznościowych Wykonawcy wraz z planem publikacji i terminami do akceptacji Zamawiającego;
- realizację cyklu filmików promujących Białystok jako miejsce przyjazne studentom ze znaczącym zapleczem edukacyjnym w ramach długofalowej kampanii prowadzonej przez miasto pod hasłem „Studiuj w Białymstoku”- minimum 5 filmików przekazanych do akceptacji Zamawiającego przed ich emisją i publikacją w mediach społecznościowych Wykonawcy;
- minimum 4-krotną ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.odkryj.bialystok.pl” lub spotu promującego miasto Białystok przekazanego przez zamawiającego, podczas skrótów pomeczowych z minimum 4 meczów
- rozegranych przez drużynę Wykonawcy na kanale YouTube oraz profilu Facebook,
- ekspozycję aktualnego logotypu miasta i nazwy strony internetowej „www.bialystok.pl” na stronie internetowej wykonawcy,
- minimum 5-krotne udostępnienie w mediach społecznościowych Wykonawcy i zachęcenie do „polubienia” turystycznego fanpage miasta na Facebooku pod nazwą „Odkryj Białystok”,
- ekspozycję aktualnego logotypu Miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.odkryj.bialystok.pl” na banerze i fladze o formacie minimum 2 m x 2 m podczas minimum 4 meczy rozgrywanych przez Wykonawcę; przekazanie informacji słownej o wsparciu miasta Białystok jako partnera głównego w trakcie minimum 1 meczu rozgrywanego przez Wykonawcę (reklama konferansjerska);
- ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i hasła „Odkryj Białystok” wraz z odnośnikiem do turystycznego fanpage Miasta pod tą samą nazwą na Facebooku w ramach minimum jednej reklamy wielkoformatowej na terenie miasta Białystok
- przekazanie informacji o wsparciu miasta Białystok w minimum jednej reklamie w lokalnej prasie;
- ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok na strojach meczowych zawodników wszystkich sekcji drużyny Wykonawcy – wielkość logotypu ustalona zostanie z zamawiającym, jednak podstawa logotypu nie może być mniejsza niż 15 cm;
- ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.odkryj.bialystok.pl” w przestrzeni boiska do gry, podczas minimum 1 meczu domowego rozgrywanego przez Wykonawcę;
- ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok i nazwy strony internetowej „www.bialystok.pl” w trakcie przeprowadzonej przez Wykonawcę internetowej kampanii banerowej promującej sport i zdrowy styl życia- czas trwania kampanii: minimum 4 tygodnie,
- ekspozycję aktualnego logotypu miasta Białystok w minimum 20 postach dotyczących informacji o meczach najwyższej klasy rozgrywkowej w futbolu amerykańskim zamieszczanych w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram),
- uczestnictwo zespołu w min. 2 uzgodnionych z wykonawcą wydarzeniach, imprezach, eventach, organizowanych przez miasto Białystok, w przypadku ich zlecenia przez zamawiającego
- udostępnienie przez wykonawcę wizerunku zawodników do wykorzystania przez Zamawiającego,
- dbanie przez Wykonawcę o wizerunek i dobre imię zamawiającego w celach promocyjnych
Zobacz:Lowlanders. Futboliści amerykańscy z Białegsotoku
Kluby mają czas na zgłoszenie ofert do 31 sierpnia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana z najniższą cenę ofertową brutto. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie, będą musieli złożyć dodatkowe oferty. Umowa będzie obowiązywać do 7 grudnia 2020 roku.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?