Będą promować wspólnie

Redakcja
Udostępnij:
Stworzenie wspólnej strategii promocji polskich produktów mleczarskich, opracowanie dla całej branży logo jakości przetworów mlecznych oraz zmiany w zasadach funkcjonowania Fun

duszu Promocji Mleczarstwa to główne założenia jako wypracowano podczas obrad podzespołu ds. promocji i marketingu przetworów mlecznych, który został powołany przez ministra rolnictwa.

Uczestnicy spotkania podkreślali wagę eksportu, jako alternatywę dla niskiej konsumpcji mleka i przetworów mlecznych w kraju. Uznano, że eksport polskich produktów jest doskonałą formą promocji polskiego mleczarstwa. Jednakże zdaniem polskich producentów sprzedaż przetworów mlecznych na rynku krajowym jest najważniejsza. Niestety, w Polsce od lat borykamy się z problemem niskiej konsumpcji wewnętrznej przetworów mlecznych.

opr. (koci), źródło: Portal Spożywczy

Strefa Biznesu - Mateusz Żydek o Polskim Ładzie

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie