Greenpoint to kolejna, po Lavardzie, Pako Lorente i McArthurze, marka modowa, która w ostatnich dniach wzbogaciła ofertę Outletu Białystok.
- Zaledwie kilka dni dzieli nas od otwarcia Outletu Białystok, a wciąż zgłaszają się do nas kolejne sieci zainteresowane wynajmem powierzchni w tym centrum. Bliskość kilku przejść granicznych, ponad regionalny zasięg, a także coraz ciekawsza oferta handlowa, to główne zalety, na które zwracają uwagę najemcy – przyznaje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. - W najbliższych dniach oferta handlowa Outletu Białystok powiększy się o kolejne marki z segmentu mody damskiej.
Ofertę tego centrum stworzy kilkadziesiąt znanych marek, których produkty dostępne będą w cenach niższych zawsze o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych sklepach. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA swoje salony otworzą takie marki jak: Adidas, Big Star, Reebok, Greenpoint, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Pako Lorente, Lavard, Puma, Kubenz, CCC, 50Style, McArthur. Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej będzie obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, supermarketu wnętrzarskiego JYSK oraz strefy gastronomicznej.
Otwarcie obiektu odbędzie się 12 grudnia.
Realizacją inwestycji, tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments Sp. z.o.o., generalnym wykonawcą - firma Arteo Sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?