Kampania rozpoczęła się w kwietniu. Policjanci przypominali o zasadach bezpiecznej jazdy na motocyklu. Obecnie rozpoczyna się drugi etap. Jest on skierowany do młodych kierowców i zachęca ich do eliminowania niebezpiecznych zachowań na drodze oraz do "używania wyobraźni" podczas kierowania pojazdami.
W ramach kampanii będą rozwieszane plakaty w pubach, dyskotekach , szkołach jazdy. W całej Polsce pojawią się też billboardy. Informacje pojawią się też w prasie, Internecie, czy telewizji. Poza tym, policjanci ruchu drogowego przewidują częstsze kontrole.
Sercem komunikacyjnym kampanii, podobnie jak w pierwszym jej etapie, jest strona uzyjwyobrazni.pl. Jest to podstawowe narzędzie interaktywne służące wymianie opinii i informacji pomiędzy organizatorami akcji, a jej odbiorcami. Na stronie dostępne są m.in. projekty plakatów i bannery. Niestandardowe, intrygujące, niekiedy kontrowersyjne rozwiązania kreatywne, mają za zadanie sprowokować dyskusje o problemie wśród młodych ludzi.
Niezwykle sugestywne, czasami wręcz szokujące środki wyrazu zastosowane w reklamach mają zainteresować, zaintrygować, wciągnąć do dyskusji, pobudzić do myślenia, a w końcu skłonić do refleksji nad własnym zachowaniem na drodze oraz jego nieuchronnymi skutkami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?