Mury białostockiej uczelni właśnie opuszczają pierwsi absolwenci studiów licencjackich, którzy nie obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu wykazały, że wśród absolwentów kulturoznawstwa nie ma bezrobotnych. Ponad 20 procent studentów tego kierunku na Uniwersytecie w Białymstoku już w trakcie studiów pracuje w agencjach reklamowych, public relations i mediach.
Studiowanie kulturoznawstwa jest najlepszą inwestycją w siebie. Rozpoczęcie przygody z kulturoznawstwem jest najlepszym kapitałem, ponieważ zajęcia prowadzone w ramach studiów uczą młodych ludzi postawy poznawczej wobec otaczającego świata, rozwijają kreatywność i przygotowują do wykonywania różnych, atrakcyjnych zawodów. Studenci mogą uczestniczyć między innymi w warsztatach z reklamy, public relations, dziennikarskich, filmowych i fotograficznych. Należy podkreślić, że program studiów wpisuje się w potrzeby lokalnego i krajowego rynku pracy, gdyż zawiera zarówno przedmioty teoretyczne jak i praktyczne, dzięki czemu absolwent posiada wiedzę i konkretne umiejętności.
Kandydaci na studia I stopnia (licencjackie) mają do wyboru trzy specjalności: turystyka kulturowa, media i komunikowanie, reklama i public relations. Natomiast osoby ubiegające się o przyjęcie na studia drugiego stopnia (magisterskie) mogą wybrać kulturę Podlasia lub filmoznawstwo-medioznawstwo. Kulturoznawstwo można studiować w trybie stacjonarnym - bezpłatnie. Rejestracja uzupełniająca rozpocznie się 1 sierpnia i potrwa do 15 września.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?