To dobra wiadomość dla pasażerów komunikacji miejskiej. Od poniedziałku mogą już kupić bilet w punkcie obsługi klienta przy ul. Lipowej w Białymstoku.
Sprzedażą zajmie się firma, która zaoferowała najniższą marżę. Pokonała cztery inne przedsiębiorstwa.
- Umowa ze zwycięzcą przetargu będzie obowiązywać do lipca 2015 roku - mówi Bogusław Prokop, dyrektor Białostockiej Komunikacji Miejskiej.
Przy ul. Lipowej będzie można nabyć elektroniczne bilety okresowe, imienne i na okaziciela, papierowe wieloprzejazdowe i jednorazowe oraz doładowania elektronicznej portmonetki.
Do tej pory takich udogodnień pasażerowie nie mieli. W nowoczesnym punkcie BKM, który działa od września, można było wyrobić kartę miejską, złożyć wniosek o kartę dużej rodziny, a nawet zapłacić mandat.
Dla wielu pasażerów brak biletów był sytuacją absurdalną.
- W takim miejscu wszystkie sprawy pasażerów powinny być załatwiane kompleksowo - apelował niedawno nasz Czytelnik.
Apel białostoczan w końcu został wysłuchany.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?