Dziękujemy
Dziękujemy
Lilianie Kuleszy z Telekomunikacji Polskiej za pomoc
Jakiś czas temu wykupiliśmy z mężem livebox w Telekomunikacji Polskiej - zadzwoniła do nas Irena Konopacka. - Na początek zamówiliśmy pakiet z kanałami, gdzie są filmy - opowiadała. - Ale chcieliśmy mieć też programy informacyjne.
Państwo Konopaccy zdecydowali się na pakiet z programem TVN24.
Pani Irena złożyła odpowiednie dokumenty w telepunkcie i cierpliwie czekała na odpowiedź. - Niestety, okazało się, że są jakieś problemy systemowe i musimy trochę poczekać - opowiadała. - Ale ile można?
Konopacka wybrała się więc do telepunktu, żeby wyjaśnić sprawę.
- Tam odstałam swoje w kolejce, a kiedy nadeszła moja kolej, okazało się, że niestety, pakietu z TVN24 mieć na razie nie możemy - mówiła. - Tłumaczyli mi, że są jakieś problemy systemowe i muszę przyjść za jakiś czas.
Pani Irena wracała do telepunktu jeszcze kilkakrotnie. - Za każdym razem czekałam w kolejce chyba godzinę. A na koniec słyszałam zawsze to samo: problem systemowy - opowiadała. I tak od ponad trzech tygodni. Już nie mam cierpliwości. Może "Poranny" pomoże załatwić mi ten problem? - prosiła.
- Postaram się wyjaśnić tę sytuację najszybciej, jak to tylko możliwe - obiecała Liliana Kulesza, rzecznik Telekomunikacji Polskiej.
Państwo Konopaccy czekali jeszcze parę tygodni. Ale tym razem pakiet programów jest taki, jak chcieli.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?