Dziękujemy
Dziękujemy
Lilianie Kuleszy, rzecznikowi Telekomunikacji Polskiej za pomoc w załatwieniu sprawy
Jakiś czas temu wykupiłam livebox w Telekomunikacji Polskiej - przyszła do nas pani Krystyna. - Na początek zamówiliśmy pakiet z kanałami, gdzie można oglądać ciekawe filmy i programy przyrodnicze - opowiadała. - Ale chcieliśmy mieć też programy informacyjne. Każdy chce wiedzieć, co się na świecie dzieje.
Dlatego pani Krystyna zdecydowała się na pakiet z programem TVN24. Złożyła odpowiednie dokumenty w telepunkcie i cierpliwie czekała na odpowiedź. - Niestety, okazało się, że są jakieś problemy systemowe i musimy trochę poczekać - opowiadała. - Stałam w Telepunkcie, w długiej kolejce przez kilka dobrych godzin. A kiedy nadeszła moja kolej, okazało się, że niestety, pakietu z TVN24 mieć na razie nie możemy - mówiła. - Tłumaczyli mi, że są jakieś problemy systemowe i muszę przyjść za jakiś czas.
Za każdym razem jednak, pani Krystyna słyszała to samo. - Powtarzali, że nie ma możliwości technicznych. Programu, który chciałam mieć nie będę mogła oglądać - opowiadała. I tak od ponad trzech tygodni. Już nie mam cierpliwości. Może "Poranny" pomoże załatwić mi ten problem? - prosiła. - Wiem, że pomagacie ludziom w różnych sprawach.
Interweniowaliśmy. - Postaram się wyjaśnić tę sytuację najszybciej, jak to tylko możliwe - mówiła Liliana Kulesza, rzecznik Telekomunikacji Polskiej. - To może trochę potrwać, ale zrobię wszystko, żeby nasi klienci byli zadowoleni. Tak też się stało. Dziś pani Krystyna ma już TVN 24. Pakiet programów jest taki, jak chciała.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?