Tomasz Strzymiński - pomaga niewidomym

fot. Jerzy Doroszkiewicz
Najgorsze, jak przechodzimy obok siebie obojętnie - mówi Strzymiński
Najgorsze, jak przechodzimy obok siebie obojętnie - mówi Strzymiński fot. Jerzy Doroszkiewicz
Pomysł zrodził się z mojej sytuacji życiowej - mówi Tomasz Strzymiński. - Jestem zmuszony poprawiać swoje życie.

- To nie kwestia niewidomych, musimy sobie odpowiedzieć, czy jako ludzie potrafimy się do czegoś zmobilizować - wyjaśnia powody działania. To dzięki niemu w autobusach słychać, jaki będzie kolejny przystanek, w kinie były wyświetlane filmy z audiodeskrypcją, a w Teatrze Lalek dzięki specjalnej aparaturze bawić się mogły niewidome dzieciaki.

- Trzeba zrobić jeszcze bardzo dużo, zeby ułatwić sobie życie, ale nie chcę zapeszać - mówi Strzymiński

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

L
Lucyna
CYTAT(halinako@att.net @ 9.12.2008, 04:05:20)
To ze w autobusach slyszymy jaki nastepny przystanek to nie tylko wspaniale dla niewidomych ale rowniez dla nas czesto zagonionych, zamyslonych.Pan T.Strzyminski jezeli nie ma problemu ze wzrokiem to byc moze zetknal sie z tym kalectwem w rodzinie tak jak ja. Kiedys nawet czytalam troche ksiazek dla niewidomych-to bylo 35 lat temu i juz zapomnialam.A sprawa teatru lalek dla niewidomych dzieci to przeciez cudowne.Bo tak naprawde kto w Polsce troszczy sie o dzieci kalekie.Wprawdzie coraz wiecej jest mozliwosci dla inwalidow na wozkach(chodzi mi o specjalne podjazdy) to jednak ciagle niepelnosprawni skazani sa na innych.Panie Tomaszu wiecej takich pomyslow a swiat bedzie piekniejszy.Pozdrawiam czytelniczka porannego z Chicago.

Tomek stracil wzrok w mlodym wieku. Ma zaledwie 29 lat i jest calkowicie niewidomy ale sie nie poddaje. Jest bardzo aktywny, pomaga innym i sobie samemu. Wspiera Go w tym Jego wspanialy Brat, ktory mieszka w USA.
h
halinako@att.net

To ze w autobusach slyszymy jaki nastepny przystanek to nie tylko wspaniale dla niewidomych ale rowniez dla nas czesto zagonionych, zamyslonych.Pan T.Strzyminski jezeli nie ma problemu ze wzrokiem to byc moze zetknal sie z tym kalectwem w rodzinie tak jak ja. Kiedys nawet czytalam troche ksiazek dla niewidomych-to bylo 35 lat temu i juz zapomnialam.A sprawa teatru lalek dla niewidomych dzieci to przeciez cudowne.Bo tak naprawde kto w Polsce troszczy sie o dzieci kalekie.Wprawdzie coraz wiecej jest mozliwosci dla inwalidow na wozkach(chodzi mi o specjalne podjazdy) to jednak ciagle niepelnosprawni skazani sa na innych.Panie Tomaszu wiecej takich pomyslow a swiat bedzie piekniejszy.Pozdrawiam czytelniczka porannego z Chicago.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3