Ta firma wie, jak kręcić lody i zaprasza do franczyzy

(peż)
Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” jest na rynku od roku, a w poprzednim sezonie działało pod jej szyldem już 19 lodziarni. Wszystko wskazuje, że latem 2017 liczba punktów oferujących tradycyjne lody tworzone na bazie oryginalnej receptury przekroczy 50. Wpływ na to będzie miał zapewne nowy model współpracy, który firma wprowadziła właśnie do swojej oferty.

System „Sama sprzedaż „u Lodziarzy” jest dedykowany osobom, które chcą rozpocząć lodowy biznes, ale nie chcą od razu zajmować się ich produkcją. W tym wariancie rolą franczyzobiorcy jest jedynie sprzedaż sygnowanych tą marką wyrobów, które są przygotowywane przez działającą w pobliżu pracownię.

- To model współpracy, który w naszej opinii znakomicie się sprawdzi w przypadku osób prowadzących już biznes gastronomiczny, a nasze wyjątkowe lody stanowić będą znakomite uzupełnienie jego oferty. Może to być kawiarnia, cukiernia lub restauracja, w której oprócz dotychczasowego asortymentu będzie można oferować również lodowe desery – wyjaśnia Aleksandra Szarkowska, manager sieci.

Kluczowa w realizacji tego pomysłu jest geograficzna bliskość pracowni, czyli innej, działającej już lodziarni, w której codziennie będzie odbywała się produkcja lodów, w które następnie na bieżąco będzie zaopatrywany taki punkt.

Jak wyjaśnia przedstawicielka sieci, decydując się na rozszerzenie swojej dotychczasowej oferty o lody oferowane pod znaną, lubianą i coraz powszechniej rozpoznawalną marką nie tylko w miastach, w których dotąd działały lodziarnie, właściciel zyskuje szansę na znaczące zwiększenie swoich zysków, ale też podniesienie atrakcyjności lokalu.

- Ważny jest przy tym fakt, że rozpoczęcie współpracy nie oznacza pozbycia się swojej dotychczasowej marki. Lokal będzie bowiem działał w niezmienionej formie, ale jednocześnie pod dwoma szyldami – dodaje.

Nowy model franczyzowy oznacza znacznie mniejsze nakłady potrzebne dla uruchomienia lodziarni. W przypadku już istniejącego punktu gastronomicznego nie będzie istniała potrzeba modyfikacji technicznych czy też przeprowadzenia gruntownego remontu. System „Sama sprzedaż” to przede wszystkim mniejsza inwestycja związana z brakiem konieczności stworzenia zaplecza produkcyjnego.

Franczyzobiorcy Wytwórni Lodów Prawdziwych mogą też liczyć na korzystne formy finansowania urządzeń.

- Minimalistyczny, gustowny wystrój Wytwórni z pewnością wkomponuje się w dotychczasową aranżację działającego lokalu. W większości wypadków będzie stanowił urozmaicenie jego przestrzeni. Istnieje też możliwość całkowitej zmiany aranżacji lokalu, w którym ma zostać uruchomiona lodziarnia i dostosowanie jego wyglądu do standardów znanych z lodziarni „u Lodziarzy”. To może być atrakcyjna alternatywa dla osób poszukujących inspiracji np. na odświeżenie wizerunku prowadzonego dotychczas miejsca – mówi Aleksandra Szarkowska.

Przedstawicielka sieci zaznacza, że nie ma obowiązku, aby lokal posiadał witrynę okienną. Każda lokalizacja i każdy punkt będzie bowiem oceniany w sposób indywidualny. Sprzedaż lodów „u Lodziarzy” może się odbywać zarówno poprzez okienko, jak i w środku lokalu.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie