Nasza Loteria

Stare Berezowo: Wypadek na DW 687. Czołowe zderzenie mitsubishi z audi (zdjęcia)

mac
36-letni kierowca audi wyjeżdżał z drogi podporządkowanej w momencie, gdy 19-latka wyprzedzała mitsubishi inny pojazd
36-letni kierowca audi wyjeżdżał z drogi podporządkowanej w momencie, gdy 19-latka wyprzedzała mitsubishi inny pojazd KPP Hajnówka
36-letni kierowca audi wyjeżdżał z drogi podporządkowanej w momencie, gdy 19-latka wyprzedzała mitsubishi inny pojazd.

Zgłoszenie o zdarzeniu wpłynęło do hajnowskiej komendy o godzinie 10.05. Zgodnie z nim na drodze wojewódzkiej nr 687, w miejscowości Stare Berezowo, doszło do zderzenia samochodów osobowych. Na miejsce wysłano służby ratunkowe.

Knyszyn: Wypadek na DK 65. Na skrzyżowaniu zderzyły się dwa samochody osobowe [ZDJĘCIA]

- Ze wstępnych ustaleń wynika wynika że kierująca osobowym mitsubish 19-latka, jadąc w kierunku Bielska Podlaskiego, na skrzyżowaniu do Starego Bezerzowa rozpoczęła manewr wyprzedzania pojazdu poprzedzającego - tłumaczy st. sierż. Anna Podgórska, oficer prasowy KPP w Hajnówce. - W tym czasie, skręacająć w prawo, z drogi podporzadkowanej wyjechał 36-letni kierowca audi.

Na trasie Kalnica - Kadłubówka doszło do groźnego wypadku z udziałem osobowego volvo. Kierujący uderzył w barierki i wypadł autem do przydrożnego rowu.

Wypadek na DK 66: Kierowca volvo staranował barierki i dacho...

Pojazdy czołowo się zderzyły. Ich kierowców przewieziono do szpitala. Badania wykazały, że były trzeźwi.

Wypadek zablokował drogę wojewódzką. Po godzinie 12 nie było już utrudnień w ruchu.

Szczegółowe okoliczności zdarzenia wyjaśnia teraz policja.

od 16 lat
Wideo

Lucyna Nenow - wizyta prezydenta Dudy w Jaworznie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Komentarze 18

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

g
goscAW
Panią jadącą mitsubishi lub jej rodzinę proszę o kontakt [email protected]
I
Info
16 września, 16:18, Gość:

A co za bałwan na krzyżówce wyprzedza.

16 września, 17:06, Gość:

Ty. Nie byłeś, nie wiesz to się nie udzielaj bałwanie. Audi musiało ustąpić pierwszeństwa w każdym wypadku.

16 września, 21:19, Gość:

Może i audi musiało ustąpić, ale skrzyżowani to skrzyżowanie. Trzeba wcześniej wyjechać a nie śpieszyć się i nie patrzeć na drogę.

16 września, 23:40, Gość:

Audi musiało ustąpić??? No nie. Hehe ludzie o czym Wy piszecie. Co za porażka. Zastanówcie się nad tym. Za każdym razem gdy wyjedziecie na drogę. Bo stwarzacie niebezpieczenstwo. Jeżeli dla Was to problem z zrozumieniem sytuacji to strach jeździć samochodem jeżeli Wy też uczestniczyć ie w ruchu drogowym. Jeżeli mozna wyprzedzać na skrzyżowaniu i kierowca nie może wjechać na wolny pas zgodnie z prawem ruchu drogowego bo musi ustąpić pierwszeństwa przejazdu jak ktoś bystry napisał wszystkim pojazdów jadącym "jak im się podoba" po drodze pierwszeństwa. To ja nie mam pytań. Takie głupoty to możecie sobie wzajemnie wciskać. Proszę Boże chroń mnie przed takimi ludźmi, a im daj ponowny kurs!

Logicznie myśląc masz rację. Jednak od strony prawnej jesteś w błędzie. Jeżeli masz lęki to nie wyjeżdżaj na drogi publiczne. Oczywiście, wyprzedzanie na skrzyżowaniu i bezpośrednio przed nim jest zabronione ale jak widać nie wszyscy się do tego stosują. A czy ty nigdy nie korzystałeś z telefonu podczas kierowania pojazdem i zawsze korzystasz z pasów bezpieczeństwa? Wątpie.

I
Info
16 września, 18:47, Gość:

Kierowca Audi przyspał chyba. Powinien ustąpić pierwszeństwa wszystkim poruszającym się drogą z pierwszeństwem przejazdu. I to niezależnie od tego jak kierowcy się tą drogą poruszają.

16 września, 22:14, Gość:

Jeżeli na tym skrzyżowaniu skręcasz w prawo i nie przecinasz osi jezdni to ustępujesz tylko tym co masz z lewej strony, czyli jadącym od Bielska a nie tym co jadą od Hajnówki po lewej stronie jezdni

A gdzie zasada ograniczonego zaufania? Dojeżdżając do skrzyżowania nie widziałem żeby była umieszczona pod znakiem tabliczka "nie dotyczy prawej strony". Znak informuje, że zbliżasz się do drogi z pierwszeństwem przejazdu i kropka. Zgodnie z Ustawą Prawo o Ruchu Drogowym, masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa wszystkim pojazdom, bez względu na to, z której strony nadjeżdżają. Wyszło jak wyszło.

I
Info
16 września, 18:47, Gość:

Kierowca Audi przyspał chyba. Powinien ustąpić pierwszeństwa wszystkim poruszającym się drogą z pierwszeństwem przejazdu. I to niezależnie od tego jak kierowcy się tą drogą poruszają.

16 września, 20:13, Gość:

Chyba nie masz kwalifikacji do poruszania się samochodem.... Wyprzedzanie na skrzyżowaniu jest dozwolone?... Jak można pisać głupoty.. Kierujący audi zachował się właściwie.

I tu się mylisz. Spawcą kolizji jest kierujący Audi, gdyż wyjeżdżając z drogi podporządkowanej ma obowiązek ustąpienia pierwszeństwa wszystkim pojazdom poruszającym się drogą nadrzędną. Kierująca Mitsubishi odpowie jedynie (albo aż) za wyprzedzanie w rejonie skrzyżowania oraz niestosowanie się do znaku poziomego P4 - podwójna linia ciągła (zbieg wykroczeń). A na pewno było tak, że kierowca Audi dojeżdżając do skrzyżowania spojrzał tylko w lewo, było pusto to jechał a prawą stronę totalnie olał. A tu zonk, z prawej leci Mitsubishi. Tak więc jeżeli nie znasz dokładnie przepisów PRD to sam nie pisz głupot i nie wyśmiewaj innych, bo wychodzi na to, że sam kwalifikacje kupiłeś za worek ziemniaków. Fakt faktem, że na skrzyżowaniu oraz w jego rejonie nie powinna wyprzedzać. Pozdrawiam.

K
Karol
Ponieważ przepis, mówiący o pierwszeństwie na skrzyżowaniach jest napisany w ten sposób, iż zawsze winnym wypadku jest kierowca, wyjeżdżający z drogi podporządkowanej, nawet gdy jadący główną złamie kilka przepisów, wiec na wszelki wypadek należy wyczekać na odpowiedni moment, kiedy pojazdy, zbliżające się drogą główna się do skrzyżowania z obu stron będą w dostatecznej odległości.
G
Gość
16 września, 16:18, Gość:

A co za bałwan na krzyżówce wyprzedza.

16 września, 17:06, Gość:

Ty. Nie byłeś, nie wiesz to się nie udzielaj bałwanie. Audi musiało ustąpić pierwszeństwa w każdym wypadku.

16 września, 23:42, Gość:

Co? Czasmi słowa maja pierwszeństwo przed rozumem. Totalne bzdury piszesz. Pewnie chodzisz pieszo

17 września, 0:02, Gość:

Policja ustaliła winę po stronie Białorusina jadącego Audi. Kierująca kończyła manewr wyprzedzania, a nie tak jak jest napisane, że zaczynała. Dziękuję, dobranoc.

TAk naprawde powina skonczyc jak juz manewr przed skrzyzowaniem a nie na nim a skoro nie zdarzyla przed nie powinna go rozpoczynac, a to ze audi powino ustapic to tak jadacemu tez poprawie autu, wyjezdzajac te audi tak naprawde nikomu drogi nie zajechalo

G
Gość
16 września, 16:18, Gość:

A co za bałwan na krzyżówce wyprzedza.

16 września, 17:06, Gość:

Ty. Nie byłeś, nie wiesz to się nie udzielaj bałwanie. Audi musiało ustąpić pierwszeństwa w każdym wypadku.

16 września, 23:42, Gość:

Co? Czasmi słowa maja pierwszeństwo przed rozumem. Totalne bzdury piszesz. Pewnie chodzisz pieszo

Policja ustaliła winę po stronie Białorusina jadącego Audi. Kierująca kończyła manewr wyprzedzania, a nie tak jak jest napisane, że zaczynała. Dziękuję, dobranoc.

G
Gość
16 września, 16:18, Gość:

A co za bałwan na krzyżówce wyprzedza.

16 września, 17:06, Gość:

Ty. Nie byłeś, nie wiesz to się nie udzielaj bałwanie. Audi musiało ustąpić pierwszeństwa w każdym wypadku.

Co? Czasmi słowa maja pierwszeństwo przed rozumem. Totalne bzdury piszesz. Pewnie chodzisz pieszo

G
Gość
16 września, 16:18, Gość:

A co za bałwan na krzyżówce wyprzedza.

16 września, 17:06, Gość:

Ty. Nie byłeś, nie wiesz to się nie udzielaj bałwanie. Audi musiało ustąpić pierwszeństwa w każdym wypadku.

16 września, 21:19, Gość:

Może i audi musiało ustąpić, ale skrzyżowani to skrzyżowanie. Trzeba wcześniej wyjechać a nie śpieszyć się i nie patrzeć na drogę.

Audi musiało ustąpić??? No nie. Hehe ludzie o czym Wy piszecie. Co za porażka. Zastanówcie się nad tym. Za każdym razem gdy wyjedziecie na drogę. Bo stwarzacie niebezpieczenstwo. Jeżeli dla Was to problem z zrozumieniem sytuacji to strach jeździć samochodem jeżeli Wy też uczestniczyć ie w ruchu drogowym. Jeżeli mozna wyprzedzać na skrzyżowaniu i kierowca nie może wjechać na wolny pas zgodnie z prawem ruchu drogowego bo musi ustąpić pierwszeństwa przejazdu jak ktoś bystry napisał wszystkim pojazdów jadącym "jak im się podoba" po drodze pierwszeństwa. To ja nie mam pytań. Takie głupoty to możecie sobie wzajemnie wciskać. Proszę Boże chroń mnie przed takimi ludźmi, a im daj ponowny kurs!

G
Gość
16 września, 18:47, Gość:

Kierowca Audi przyspał chyba. Powinien ustąpić pierwszeństwa wszystkim poruszającym się drogą z pierwszeństwem przejazdu. I to niezależnie od tego jak kierowcy się tą drogą poruszają.

Jeżeli na tym skrzyżowaniu skręcasz w prawo i nie przecinasz osi jezdni to ustępujesz tylko tym co masz z lewej strony, czyli jadącym od Bielska a nie tym co jadą od Hajnówki po lewej stronie jezdni

G
Gość
16 września, 16:18, Gość:

A co za bałwan na krzyżówce wyprzedza.

16 września, 17:06, Gość:

Ty. Nie byłeś, nie wiesz to się nie udzielaj bałwanie. Audi musiało ustąpić pierwszeństwa w każdym wypadku.

Może i audi musiało ustąpić, ale skrzyżowani to skrzyżowanie. Trzeba wcześniej wyjechać a nie śpieszyć się i nie patrzeć na drogę.

G
Gość
16 września, 18:47, Gość:

Kierowca Audi przyspał chyba. Powinien ustąpić pierwszeństwa wszystkim poruszającym się drogą z pierwszeństwem przejazdu. I to niezależnie od tego jak kierowcy się tą drogą poruszają.

Chyba nie masz kwalifikacji do poruszania się samochodem.... Wyprzedzanie na skrzyżowaniu jest dozwolone?... Jak można pisać głupoty.. Kierujący audi zachował się właściwie.

G
Gość
Kierowca Audi przyspał chyba. Powinien ustąpić pierwszeństwa wszystkim poruszającym się drogą z pierwszeństwem przejazdu. I to niezależnie od tego jak kierowcy się tą drogą poruszają.
A
Aleksander
16 września, 16:18, Gość:

A co za bałwan na krzyżówce wyprzedza.

16 września, 17:06, Gość:

Ty. Nie byłeś, nie wiesz to się nie udzielaj bałwanie. Audi musiało ustąpić pierwszeństwa w każdym wypadku.

Nie wolno tam wyprzedzać mimo że masz rację iż Audi musi ustąpić i kierowca tegoż auta będzie winny. Jednak powinna być wina wspólna, ale w polskim prawie to zdarzenie nie zostanie tak zakwalifikowane. Przykro to pisać, ale ludzie z tych terenów nie słuchają jak zwraca się uwagę tylko machają łapami. Mają syndrom małego członka, wiedzącwszystko najlepiej i dochodzi do takich zdarzeń. I te telefony przy uchu, jak srakavprzy kiblu, tak tovwygląda. Nie wiem jak poradziliby sobie w Paryżu, bo tam jest jazda płynna, a tu jeden drugiemu przeszkadza. A teraz poużywajcie sobie i udowadniajcie jacy to z was kierowcy. Oczywiście z 5% myśli, a reszta nawet kierunkowskaz nie wiedzą do czego służy i kiedy go włączyć.

G
Gość
16 września, 16:18, Gość:

A co za bałwan na krzyżówce wyprzedza.

Ty. Nie byłeś, nie wiesz to się nie udzielaj bałwanie. Audi musiało ustąpić pierwszeństwa w każdym wypadku.

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny