Skrzyżowanie Ciołkowskiego ze Sławińskiego wstrzymuje ruch (zdjęcia)

Redakcja
Nowe skrzyżowanie ulic Ciołkowskiego i Sławińskiego oraz regulacja świateł powodują korki przy wjeździe do Białegostoku z Kleosina i Juchnowca - uważa nasza Internautka.

Wideo

Materiał oryginalny: Skrzyżowanie Ciołkowskiego ze Sławińskiego wstrzymuje ruch (zdjęcia) - Kurier Poranny

Komentarze 82

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Ha, ha,he,hi...

Chyba Biełsat...

K
Krzysztof

Mysle ze telewizja chetnie by sie zajela takim absurdem i naglosnila sprawe. 

G
Grzegorz25
W dniu 15.01.2014 o 22:31, Pavo napisał:

Dobrym usprawnieniem było by odblokowanie starego tunelu dla dodatkowego skrętu w prawo na ulicę Hetmańską. Tunel przydało by się w końcu zagospodarować, bo tak tylko niszczeje i bezsensownie stoi pusty.

a no , przynajmniej dla osobówek ,

k
kleo

Te słupki to MIŚ na miarę naszych czasów.

Pomyslodawcy mają się dobrze. Są  szczęśliwi,ponieważ od 6 dni nikt żadnego nie staranował.

K
Krzysztof

A co ciekawsze ktoś ostatnio stwierdził, że jest tam za mały ruch i na wjeździe z Kleosina do Białegostoku postawił słupki na  środku pasa... Pomysłodawcom gratulujemy i czekamy na więcej... korków, utrudnień i głupoty urzędniczej.

Pozdrawiam

 

i
izi

ale jak naglosinic jak dzis ledwo artykul znalazlam na kurierze nikt tego nie naglosni bo to nie na reke jesli ludzie nie beda pisac dzownic to nic z tego nie bedzie ..

M
Max

Miejsca było w bród! Można było zrobić dodatkowe pasy do lewoskrętu z Ciołkowskiego w Sławińskiego? ależ oczywiście, że tak. Można było zostawić kawałek Kawaleryjskiej? można.

Ale jak miło upierd…ć życie mieszkańcom, no nie panie ostrowski? niech się męczą w korkach.

PS. Z rok temu działacz partii rządzącej tłumaczył mi po dużej wódce, że te remonty dróg to w dużej mierze nie służą kierowcom, ale są robione po to by kolega wygrał przetarg i zarobił kasę. Miał rację!!!

P
Pavo
W dniu 15.01.2014 o 10:01, m4rj4n napisał:

Bardzo słuszna uwaga, trzeba zrobić z tym szum aby jakos to usprawnić, miasto tak reklamuje sie  tym centrum sterowania ruchem, a takie rozwiązanie na pewno mu w tym nie pomoże, a jak już jest mowa o takich miejscach warto też wspomnieć o skręcie w prawo spod tunelu Fieldorfa-Nila w ulicę Hetmańską, w godzinach powrotu z pracy nie można ruszyć z prawego pasa spod świateł przed tunelem bo cały pas stoi oczekując skrętu w prawo za tunelem, drugim pasem od prawej powinno dać się jechać prosto i w prawo, tak jak zostało to usprawnione na skrzyzowaniu Popiełuszki z Sikorskiego.

 

Dobrym usprawnieniem było by odblokowanie starego tunelu dla dodatkowego skrętu w prawo na ulicę Hetmańską. Tunel przydało by się w końcu zagospodarować, bo tak tylko niszczeje i bezsensownie stoi pusty.

J
Jerzy.

to jest jakis cyrk, było dobrze, to komuś się nie spodobało. Ktoś odpowie stanowiskiem za to co sie dzieje? To jest paraliż. A gdybyktoś przez Kleosin chciał objechac korki to slupki na środku drogi co 50 metrów spotka

K
Krzysztof

Masakra! Za dawnych czasow gdy była otwarta kawaleryjska nie bylo nigdy korkow (oczywiscie przed remontami). I to ma byc zmiana na lepsze? Mam nadzieje ze cos z tym zrobia!

C
Czup
W dniu 15.01.2014 o 19:04, Adam napisał:

przedłużenie Sławińskiego to jeszcze udany pomysł, ale po co zamknięto Kawaleryjską, tego już nie rozumiemjak to zobaczyłem na własne oczy pierwszy raz to tylko wielkie zdziwko, po co i na co ja się pytammoże tutaj jakis specjalista od komunikacji drogowej to wyjaśni?

Jest zajety  myśli na co ma zainwestować   nagrodę  , 13  może jeszcze i na 14 załapie sie.

w
wańka
W dniu 15.01.2014 o 19:23, gość napisał:

Ten temat był poruszany gdy tylko pojawił się projekt tej drogi i większość wiedziała, że będą korki w tym miejscu.Kiedy po pierwszym remoncie był przejezdny jeden pas ruchu przez rondo korki były podobne, dopiero z wielkim bólem otworzono przejazd przez dwa pasy I to usprawniło ruch. Otwarcie dwóch pasów na rondzie nastąpiło po dwóch latach korkowania się skrzyżowania,TERAZ TEŻ TRZEBA POCZEKA JAKIEŚ DWA LATA I COŚ SIĘ ZMIENI. :)

Chcecie  aby projektanci  poszli na  zasiłek tu chodzi o ciągłą robotę im . A  jak  by zrobili skrzyżowanie na 20 lat to i budowlańcy  byli by bezrobotni .Teraz tak wszystko sie robi akumulator pracuje  całą gwarancje i  co najwyżej dwa miesiące i szmelc po następny iść.

B
BSTOK 5 - Białystok na 5

Niestety inwestycja nie przemyślana. Urzędnicy nie pomyśleli że Ciołkowskiego x Sławińskiego będzie robione przed Wiosenna i Paderewskiego. W docelowym układzie Al. Paderewskiego ma być połączona z ul. Wiadukt (dlatego pod wiaduktem zostawiono tyle miejsca) a nawet może być połączona do drogi na Juchnowiec (to uzasadniałoby zastosowanie przejścia dla pieszych na budowanym ciągu pieszo-rowerowym przy drodze na Juchnowiec tuż przed lasem - za terenami ćwiczeniowymi wojska). Również Wiosenna ma być w przekroju 2x2 to ona ma być głównym ciągiem łączącym Centrum - ul. Wiejską i Ciołkowskiego. Na Sławińskiego ma się kierować ruch lokalny na Kawaleryjska i tranzytowo-lokalny w kierunku Nowego Miasta i Tunelu Fieldorfa "Nila". 

Obecny ruch widoczny na skręcie byłby rozbity na Paderewskiego (zjazdem - dzisiejszy zjazd z pętli 3,23,104,110), Sławińskiego oraz Wiosenną.

Obawiam się że z takimi korkami będziemy mieli do czynienia dopóty dopóki kierowcy nie zaczną również korzystać z Wiosennej Mickiewicza czy Branickiego (Nowowarszawskiej) oraz na nieszczęście mieszkańców Kleosina również ul. Kraszewskiego i przejazdu przez tory w obrębie Stokrotki na Nowym Mieście. 

Rozum został w tyle za działaniami.

K
Kierowca
....

Prawda jest taka, że ten, a nie inny sposób rozplanowania ruchu ma za zadanie wymusić jak największe przekierowanie ruchu z kawaleryjskiej na ciołkowskiego. Tu nikt nie chciał zrobić dobrze preferentom kawaleryjskiej, tylko chciał tych preferentów przeprogramować na nową trasę.

Szanownych kierowców cisnących na wiadukcie w stronę ronda lewym pasem lojalnie uprzedzam, że od jutra jeżdżę środkiem i żadnego dupka przed samym rondem nie wpuszczę. Cały prawy pas GŁÓWNY rano stał, kiedy lewy jechał, no paranoja jakaś, chyba ludziom mózg z rańca odbiera, że godzą się na takie dymanie.

 

Y
YuccaPL
W dniu 15.01.2014 o 11:25, jaa napisał:

Psuje skrzyżowanie... ale robi chodnik i ścieżkę rowerową do Hryniewicz aby ludzie przesiedli się na rowery;p

I to dwa pasy , bo to dla kolażówek;-). Piechur.

Dodaj ogłoszenie