- Sektor rolno-spożywczy w Polsce
- Fundusze UE jako ważny czynnik modernizacji i sukcesu polskiej branży przetwórczej
- Nowa Wspólna Polityka Rolna na lata 2014-20 - szansa czy hamulec rozwoju przemysłu w Polsce
- Mniej dotacji, więcej kredytów. Nowe zasady korzystania ze środków unijnych dla firm
- Grupy, spółdzielnie i konsorcja producenckie w nowej perspektywie finansowej
- Nowe priorytety inwestycyjne: innowacyjność technologiczna, produktowa i środowiskowa
- Wykluczeni i wygrani. Duże, średnie i małe firmy spożywcze w nowej perspektywie WPR
- Ceny surowców i żywności w UE po uwolnieniu kwot mlecznych i kwot cukrowych
- Strategia UE dla rozwoju produkcji żywnościowej i eksportu sektora rolno-spożywczego
- Współpraca przemysłu i rolnictwa szansą na sukces polskiej żywności
- Grupy producenckie jako odpowiedź na współczesne wyzwania globalizujących się rynków
- Wsparcie przemysłu dla rolnictwa elementem podnoszenia konkurencyjności produkcji żywnościowej
- Integracja pionowa produkcji i przetwórstwa jako szansa na wzrost pozycji negocjacyjnej
- Przewagi sektora żywnościowego - bogata baza surowcowa, ekologiczna produkcja surowców
- Polski sektor spożywczy między tradycją a nowoczesnymi technologiami produkcji
- Nowa perspektywa WPR szansą na przyspieszenie rozwoju sektora rolno-spożywczego
- Bariery rozwoju przedsiębiorstw spożywczych. Pomoc administracji, wsparcie dla inwestycji
- Potencjał produkcyjno-przetwórczy sektora rolno-spożywczego w Polsce
- Ekspansja zagraniczna polskiego sektora spożywczego. Dywersyfikacja rynków zbytu
- Sytuacja polityczno-gospodarcza za wschodnią granicą zachęca do szukania nowych rynków zbytu
- Dywersyfikacja kierunków eksportowych - biznesowa konieczność czy szansa na rozwój?
- Eksport na rynek rosyjski, ukraiński i białoruski. Kto nie ryzykuje, ten nie zarabia!
- Co zamiast Rosji i Europy? Polskie firmy patrzą na kraje Afryki, Azji, Australii i Ameryki Pd.
- Efektywne strategie promocji i wsparcia eksportu polskich produktów spożywczych
- Rola administracji rządowej w otwieraniu nowych rynków. Oczekiwania polskich przedsiębiorców
- Ekspansja sieci handlowych na ścianie wschodniej zmieni sytuację producentów i dostawców
- Sieci handlowe planują dynamiczną ekspansję na wschodzie Polski
- Potencjał i możliwości rozwoju nowoczesnej dystrybucji na ścianie wschodniej
- Inwestycje w sieci logistyczno-handlowe. Perspektywy współpracy sieci z dostawcami
- Modernizacja infrastruktury drogowej motorem rozwoju współpracy handlowej
- Współpraca branży dystrybucyjnej z firmami produkcyjnymi ze wschodu kraju
- Szanse i zagrożenia dla lokalnych producentów i przetwórców związane z rozwojem nowoczesnej dystrybucji
Firmy zainteresowane udziałem promocyjnym proszone sa o kontakt [email protected], tel. 32 209 13 03 Tomasz Ruszkowski
Rejestracja oraz szczegóły dotyczące Kongresu dostępne są na stronie: www.wschodnikongres.eu **Akces uczestnictwa można składać do 12 września 2014 r.**
Wschodni Kongres Gospodarczy
będzie platformą dyskusji o tym, co dotyczy dużej części Polski i pokaźnej części Europy - wschodnich rubieży obu tych obszarów, dzięki czemu wypełni poważną lukę w publicznej debacie. Tematyka Kongresu obejmie zarówno nowe rozdanie w polityce europejskiej i przyszłość Europy w jej relacjach ze Wschodem, jak i wpisujące się w to tło zagadnienia rozwojowe Polski Wschodniej - od wielkich inwestycji infrastrukturalnych, poprzez perspektywy energetyki odnawialnej, po szczegółowe analizy rynków - m.in. rolno-spożywczego, usług medycznych czy nieruchomości hotelowych.
Źródło: wschodnikongres.eu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?