Spotkania z biznesmenami, którzy reprezentują różne branże mają zaowocować lepszym poznaniem swoich oczekiwań i potrzeb.
– Chciałbym podziękować „Porannemu” za targi motoryzacyjne, bo jest to bardzo dobra i potrzebna w naszym regionie inicjatywa – ocenił Wiesław Jurczak, dyrektor firmy PHUP Motozbyt.
Podczas dyskusji mówiono też o stronach poświęconych motoryzacji w „Kurierze”.
– Chcemy, żeby więcej pisano też o nas i samochodach naszych marek – mówiła Katarzyna Ferdyn, dyrektor handlowy w Top Auto.
– Jesteśmy zadowoleni z tego, że pojawiają się informacje o autach, które sprzedajemy w naszym salonie – stwierdziła Luiza Duchnowska z Multi Auto.
Zaproszeni goście pytali m.in. czy warto stawiać na Internet.
– Sądzi pan, że zainteresowanie Internetem będzie wzrastać wśród czytelników waszej gazety? – pytał redaktora naczelnego Jerzy Poznański, właściciel firmy Poznański Auto.
Sporo czasu poświęcono prezentacji naszego tytułu i wyników badań dotyczących czytelnictwa, co ułatwić miało relację z reklamodawcami i pokazać im, do jakiej grupy czytelników w efekcie docierają.
– Chcemy być jak najbliżej Państwa i Waszych potrzeb – podsumował Marek Zagórski, redaktor naczelny „Kuriera Porannego.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?