To asortyment salonów mody męskiej, należącej do białostockiej sieci Prestige Męski. W piątek 24 kwietnia został otwarty jej kolejny – dziewiąty już sklep. Tym razem w Łomży.
Dotąd wyroby Prestige'u były dostępne praktycznie na terenie całego kraju, ale podobnie jak w Łomży - w sklepach partnerskich – oferujących jej produkty. Poza tym firma posiadała 8 własnych sklepów zlokalizowanych w Białymstoku i miastach powiatowych regionu – Siemiatyczach, Olecku, Mońkach, Hajnówce, Sokółce, Bielsku Podlaskim.
Sytuacja zmieniła się jednak wraz z wprowadzeniem do oferty ekskluzywnej marki Victorio, dedykowanej dla bardziej wymagających klientów, dla których liczy się w pierwszej kolejności designe i jakość, a dopiero później cena – choć – jak przyznaje właściciel firmy – Krzysztof Kosmowski – pomimo tego, że produkty sygnowane tą marką należą do kategorii premium
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?