Polacy pokochali whisky, teraz więc nawet smakosz łatwo kupi single malty

Zbigniew Biskupski AIPZaktualizowano 
mat. prasowe
Wyspecjalizowane sklepy z alkoholem oraz hipermarkety premium są miejscem, w którym wkrótce znajdą się single malty znanych marek whisky The BenRiach, The GlenDronach oraz Glenglassaugh.

- Polski rynek whisky jest jednym z najszybciej rozwijających się na świecie, a zgodnie z prognozami ma przekroczyć barierę 5 mln skrzynek przed 2025 rokiem. Tym samym może upodobnić się wielkością do rynku niemieckiego. Nasze marki, nie tylko Jack Daniel’s Tennessee Whisky – ale również najnowsze produkty z naszej oferty, staną więc przed ogromną szansą rozwoju - mówi Ricardo Cupido, dyrektor generalny Brown-Forman na Polskę i Turcję.

Brown-Forman Polska uruchomił sprzedaż i dystrybucję nowo nabytych globalnie marek whisky: The BenRiach, The GlenDronach oraz Glenglassaugh w naszym kraju.

Według Filipa Popławskiego, dyrektora sprzedaży w Polsce, ostatnie zmiany w metodach dotarcia do polskiego konsumenta prowadzą firmę do skupienia się na właściwych kanałach sprzedaży whisky super premium, przez wyspecjalizowane sklepy z alkoholem oraz hipermarkety premium.
Swoje działania w sezonie sprzedaży 2018, firma skupi wokół portfolio single malt’ów. Rozszerzenie oferty o nowe produkty jest efektem długoterminowej strategii Brown-Forman, w ramach której firma koncentruje się na rozwoju marek w segmencie premium i super premium.

Scotch whisky to najszybciej rosnąca kategoria alkoholu w Polsce

- Nowe portfolio single malt’ów bardzo dobrze komponuje się z naszą strategią ekspansji amerykańskiej whisky premium i super premium. Pozytywna dynamika wzrostu whisky jest odzwierciedleniem zmieniających się upodobań na krajowym rynku. Obecnie, zauważamy coraz wyższy odsetek polskich zamożnych klientów, którzy poszukują marek premium oraz doświadczeń wokół różnorodnych kategorii produktowych. Brown-Forman jest gotów, żeby z tej okazji skorzystać - deklaruje Alexander Gorelin, dyrektor marketingu na Polskę i Turcję.

Może zaciekawią Cię te artykuły? Kliknij

Tego jeszcze nie było. Zamiast 3-miesięcznej lokaty w banku można oszczędzać przez obligacje skarbowe. jak to zrobić?

Wyludniają się niektóe miasta i gminy. Gdzie chcemy mieszkać, a skąd będziemy uciekać w nabliższych latach?

polecane: FLESZ: Smartfon zamiast kas fiskalnych.

Wideo

Materiał oryginalny: Polacy pokochali whisky, teraz więc nawet smakosz łatwo kupi single malty - Strefa Biznesu

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3