Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Podlaskie. Biznes wybiera PKO BP.

(ms)
Również podlaskie placówki PKO BP mają powody do dumy. Trzydzieści osiem oddziałów detalicznych obsługuje ponad 156 tys. rachunków klientów indywidualnych oraz 11 tys. małych i średnich firm i ponad tysiąc rachunków klientów rynku mieszkaniowego.
Również podlaskie placówki PKO BP mają powody do dumy. Trzydzieści osiem oddziałów detalicznych obsługuje ponad 156 tys. rachunków klientów indywidualnych oraz 11 tys. małych i średnich firm i ponad tysiąc rachunków klientów rynku mieszkaniowego.
Najważniejszymi aktywami PKO Banku Polskiego są nasi klienci, dla których jesteśmy od lat stabilna i bezpieczną instytucją finansową z tradycjami – powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO BP, na konferencji prasowej podsumowującej osiągnięcia i plany PKO BP na rynku lokalnym.

– Chcemy podążać za ich potrzebami oferując im coraz lepsze produkty w nowocześniejszych placówkach czy za pomocą internetu - mówił też prezes. - Dlatego staramy się codziennie zmieniać. W 2011 roku zaproponujemy nowe rozwiązania, które powinny być pozytywnie przyjęte przez naszych klientów.

Miniony rok Bank PKO BP może bez wątpienia zaliczyć do udanych. Po trzecim kwartale osiągnął zysk netto w wysokości 2,5 mld zł, co stanowiło blisko 29 proc zysku polskiego sektora bankowego w tym okresie. Dzięki temu umocnił pozycję lidera w bankowości.

Również podlaskie placówki PKO BP mają powody do dumy. Trzydzieści osiem oddziałów detalicznych obsługuje ponad 156 tys. rachunków klientów indywidualnych oraz 11 tys. małych i średnich firm i ponad tysiąc rachunków klientów rynku mieszkaniowego. Wartość kredytów udzielanych małym i średnim firmom i klientom rynku mieszkaniowego w 2010 roku wyniosła 671 mln – to o ponad 50 proc. więcej niż w 2009 roku.

W Podlaskim działają też trzy centra korporacyjne, które obsługują prawie 450 klientów, z czego 66 proc. to klienci biznesowi, a 34 proc. klienci ze sfery budżetowej. Efektem ich pracy jest udzielenie kredytów na prawie miliard złotych.

– Wśród naszych klientów są przede wszystkim firmy z kapitałem rodzimym – mówiła Alicja Kalinowska, dyrektor Regionalnego Oddziału Korporacyjnego w Białymstoku. – Staramy się być bardzo blisko ich, także bardzo szybko docieramy do nowych klientów. Brakuje nam jednak firm z kapitałem zagranicznym., który będzie inwestował w przyszłość. Należy zauważyć, że oferta dla klienta korporacyjnego różni się od zwykłej oferty. To jest inżynieria finansowa, badanie konkretnych potrzeb klientów w zakresie faktoringu, leasingu, czy akredytowania.

Podlaskie oddziały PKO BP stawiają na ciągły rozwój, w tym także technologiczny.

– Klient posiadający rachunek w banku, chce w jednym miejscu mieć dostęp także do innych produktowe, chociażby kredytów hipotecznych czy inwestycyjnych – podkreślał Wojciech Tarasiuk, dyrektor regionalny oddziału detalicznego w Białymstoku. – Dlatego też w mniejszych oddziałach rozbudowujemy linie biznesowe.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny