Podlaska Marka 2021. Po raz 17. będziemy wybierali Podlaską Markę, czyli najlepsze produkty, inicjatywy i wydarzenia

Opr. Andrzej Matys
Ruszył nabór do kolejnej edycji Podlaskiej Marki. Kandydatów - w dziewięciu konkursowych kategoriach - można zgłaszać do 31 stycznia. Tradycyjnie już, oprócz zwycięzców wskazanych przez kapitułę konkursu, swoją najlepszą markę wybiorą podlascy konsumenci. W poniedziałek (18.01) o szczegółach konkursu informowali Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektor Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji w urzędzie marszałkowskim oraz marszałek województwa Artur Kosicki.

- Pomimo obostrzeń, w naszym regionie działo się bardzo dużo. Mamy się czym chwalić i chcemy te nasze marki promować w kraju i za granicą. A ten konkurs jest znakomitą okazją do pokazania tego, co w naszym regionie najlepsze. Tego typu wsparcie jest potrzebne cały czas, ale w obecnych, trudnych czasach jest wręcz konieczne – stwierdził marszałek Kosicki.

Nawiązał też do poprzedniej edycji Podlaskiej Marki, której organizacja (w związku z pandemicznymi obostrzeniami) była dużym wyzwaniem i choć gala finałowa konkursu odbyła się online to transmisję obejrzało ponad 13 tys. internautów. Marszałek zaznaczył, że formuła gali finałowej Podlaskiej Marki 2020 cały czas stoi pod znakiem zapytania.

Zenon Martyniuk został ambasadorem i zaśpiewał w hotelu Ritz...

- Możliwe, że wydarzenie będziemy musieli zorganizować w sposób hybrydowy, choć nie ukrywamy, że bardzo tęsknimy za bezpośrednim kontaktem z naszymi laureatami, nominowanymi, z naszymi gośćmi. Czas pokaże, czy uda się to zorganizować w tzw. normalny sposób – oznajmił Artur Kosicki i zachęcił do zgłaszania kandydatur.

Jak z kolei informowała dyrektor Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, w konkursie mogą wziąć udział produkty pochodzące z Podlaskiego, które mają znaczący wpływ na pozytywny wizerunek regionu. Faworytów można zgłaszać w kategoriach: Produkt spożywczy, Produkt użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes i Projekt 4.0.

Dwie ostatnie zostały wprowadzone do zeszłorocznego konkursu. W kategorii Biznes o laur walczą firmy, które oprócz osiągnięć w swojej branży, w swoich działaniach kierują się ideą społecznej odpowiedzialności. Natomiast Projekt 4.0 dotyczy tych firm, które efektywnie realizują założenia Przemysłu 4.0 (łączą ludzi oraz sterowane cyfrowo maszyny z Internetem i technologiami informacyjnymi).

- Zgłoszenie do konkursu jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę www.podlaskamarka.pl i wypełnić odpowiedni formularz – przyznała dyrektor Łyżnicka-Sanczenko.

OiFP. Podlaska Marka Roku 2014. Gala finałowa (zdjęcia, wideo)

Czytaj również: Podlaska Marka 2018. Ogłoszono 21 nominowanych do nagrody. Ruszyło internetowe głosowanie [ZDJĘCIA, WIDEO]

Jak co roku najlepszy produkt w głosowaniu internetowym wskażą konsumenci. Głosy będzie można oddawać przez dwa tygodnie od ogłoszenia listy nominowanych (marzec 2021 r.). Produkt, który otrzyma najwięcej głosów zostanie Podlaską Marką Konsumentów (rok była to księgarnia internetowa Tania Książka - ponad 3,5 tys. głosów).
Tradycyjnie też, podczas gali poznamy Honorowego Ambasadora Województwa Podlaskiego (ostatnio - Jagiellonia Białystok) oraz Ambasadora Podlaskiej Gospodarki (rok temu - podlaska branża medyczna.

Podlaska Marka Roku 2018. Poznaliśmy zwycięzców plebiscytu (zdjęcia)

WAŻNE. W konkursie nie mogą uczestniczyć laureaci poprzednich edycji. Kandydatury przyjmowane są do końca stycznia. Natomiast do 15 lutego zostaną potwierdzone zgłoszenia. W marcu poznamy listę nominowanych. Wybór laureatów zaplanowano na kwiecień, a zwycięzców poszczególnych kategorii poznamy podczas gali finałowej.

Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej cenionych plebiscytów. Jest organizowany od 2004 r. przez marszałka województwa. Dotychczas rywalizowało w nim 1150 produktów, które przyczyniają się do promocji Podlaskiego. Konkurs jest świetną reklamą dla lokalnych marek, a laureaci mogą korzystać z oficjalnego logo konkursu.

Konieczny zakaz eksportu drewna, inaczej wiele firm upadnie

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie