Pijany policjant spowodował wypadek i próbował uciec. Wyrok oddalony bezterminowo (zdjęcia)

(ika)
Bez terminu Sąd Rejonowy w Białymstoku odroczył rozprawę dotyczącą byłego już policjanta, który po pijaku spowodował wypadek samochodowy w rejonie ulic Baśniowej i Raginisa.

Wideo

Komentarze 34

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
W dniu 11.09.2013 o 11:53, Gość napisał:

To się dowiaduj. Kto ci broni?

ja mam sie dowiadywac tego co ty pierdnales na forum?

tzn o roznych kwalifikacjach czynow

G
Gość
W dniu 10.09.2013 o 10:34, Gość napisał:

chetnie dowiem sie jakie sa mozliwe kwalifikacje tego czynu, co grozi za jaki stopien uszczerbku.

 

To się dowiaduj. Kto ci broni?

t
teq

"policjanta, który po pijaku spowodował wypadek samochodowy" - sugeruje, ze najpierw pijak spowodował wypadek, a policjant tylko w nim uczestniczył :D

co za knajackie słownictwo dziennikarzyny

 

 

 

G
Gość
W dniu 10.09.2013 o 11:57, rysiek napisał:

byłem pzy tym, od razu było wiadomo że mu nic nie grozi, pijany krzyczał do policjantów którzy pecyjechali że ich wypi*****

no to jesteś w błędzie kolego. 

r
rysiek

byłem pzy tym, od razu było wiadomo że mu nic nie grozi, pijany krzyczał do policjantów którzy pecyjechali że ich wypi*****

G
Gość
W dniu 10.09.2013 o 09:55, ~Gość~ napisał:

 To będzie miało z kolei wpływ na kwalifikację prawną czynu, a tym samym na karę grożącą oskarżonemu.-------------------------------Wystarczy przeczytać żeby wnioski wyciągnąć, "dlaczego" 

chetnie dowiem sie jakie sa mozliwe kwalifikacje tego czynu, co grozi za jaki stopien uszczerbku.

~Gość~
W dniu 10.09.2013 o 09:37, Gość napisał:

zwykly czlowiek to dawno juz bylby po rozprawie i dawno by juz odsiadywal wyrok gdzies w polsce,ale jak mozna  ukarac ,, policjanta ,,?????wystarczy popatrzec na nagrania na porannym jak jezdza po ulicach,nie patrza na znaki itd,ale im wolno wszystko...nasza kochana policja.

Pokrzywdzona w wypadku poinformowała, że w styczniu przyszłego roku spodziewa się operacji ręki uszkodzonej w wyniku zdarzenia. Sędzia Piotr Markowski uznał, że dopiero po przejściu zabiegu i ewentualnej rehabilitacji będzie wiadomo, jak ciężkiego uszczerbku na zdrowiu doznała kobieta. To będzie miało z kolei wpływ na kwalifikację prawną czynu, a tym samym na karę grożącą oskarżonemu.

-------------------------------

Wystarczy przeczytać żeby wnioski wyciągnąć, "dlaczego" 

G
Gość

zwykly czlowiek to dawno juz bylby po rozprawie i dawno by juz odsiadywal wyrok gdzies w polsce,ale jak mozna  ukarac ,, policjanta ,,?????wystarczy popatrzec na nagrania na porannym jak jezdza po ulicach,nie patrza na znaki itd,ale im wolno wszystko...nasza kochana policja.

m
marcin

Jest takie przysłowie" "sprawiedliwość kończy się na schodach sądu"

G
Gość

Za taki wypadek zawiasy?!

Powinien przynajmniej siedziec bezwarunkowo 1 rok i stracic prawo jazdy na 15 lat!!

(pijany,proba ucieczki,policjant)

 

KIedy w koncu ktos bedzie kontrolowal wyroki sadu i z urzedu je rewidowal?!

u
uczciwy
Na miejscu tych policjantów założyłbym sprawę o pomówienie. Jak można kolegom po fachu taką minę wciskać?
G
Gal anonim

w dupach się poprzewracało co  po niektórym, myśli ze jak jest policjantem to wszystko mu wolno, powinien iśc siedzieć bez żadnego ale, to była by przestroga dla reszty.

D
Dred

Jak można szanowac polskich sędziów. Scierwo wg sądu nie jest określeniem  obrażliwym..

Za  jazdę w staniu upicia , wypadek, próbę ucieczki i przekupstwa policjantów sąd proponuje łaskawie jako karę 6,5 tys odszkodowania.

Powaliło kogoś, facet powinien gnić w pierdlu z kilka lat ! Choćby dlatego że policjant.

A kolega sędziego tez sędzia za zabicie kobiety na przejściu dla pieszych /na Kopernika/ łaskawie proponuje 9 tys.

  No i jak kulturalnie okreslic takie wyroki.

Panie sedzio a gdyby tam była pana żona i pana dziecko też bys był taki łaskawy, watpie .

Wiem swastyka to znak szczęścia pijany policjant łaskawie płaci 6500 zł . Fajno panie prokuratorze idącym w układ z sędzio/czyli mafia/

Sędziowie wam potrzebne dobre leczenie, a może to  jakaś zaraza .

stawka 9000 za zabicie autem , a 6500 za taki wypadek.

Tzn za taki wypadek jak ostatnio pod Augustowem to kara za 4 osoby zabite /hurt/ góra 20000 zł,

KPINY OBRAZA sądu przez sędziów.

M
Mil

Wyrok oddalony bezterminowo? To nawet gimbus by nie napisał takiej bzdury. Zero pojęcia o czymkolwiek. "Artykółó" dalej nie czytałem, podejrzewam, że jest jeszcze tragiczniej.

n
no nie

Po pijanemu, po pijanemu, a nie po "pijaku"!

Dodaj ogłoszenie