Trzeba jednak pamiętać - zaznacza, że co miesiąc jest inna baza wyjściowa do tych 25 proc.
Trudno ocenić potencjał rynku po pół roku od wprowadzenia jogurtów greckich. Jako wsparcie została przeprowadzona miesięczna kampania reklamowa, pierwsza w historii OSM Piątnica, która miała raczej charakter informacyjny, gdyż spółdzielnia nie była do tej pory kojarzona z jogurtami.
Trzeba mieć świadomość, że rynek jogurtów jest najbardziej konkurencyjnym rynkiem w całej branży mleczarskiej. Mimo tego tonażowo, jak i dystrybucyjnie jesteśmy bardzo zadowoleni z poziomu dystrybucji. Większość sieci handlowych, wprawdzie nie we wszystkich formatach, ale w tych największych ma w swojej ofercie nasz jogurt grecki. Z kolei w handlu tradycyjnym mamy dystrybucję na poziomie 15 proc. - mówi Tomasz Głasek.
Dodaje, że firma odbiera bardzo dobre sygnały od konsumentów, którzy są zadowoleni zarówno ze składu jak i ze smaku naszych jogurtów. - Naszym celem jest osiągnięcie czwartej pozycji na tym rynku rynku po Zott, Danone i Bakomie - mówi dyrektor handlowy OSM Piątnica.
- W mojej ocenie, miarą popularności i sukcesu naszych jogurtów grackich są dwie sprawy. Pierwszą z nich jest fakt, że produkt jest dostępny we wszystkich sieciach handlowych, co jest w równiej mierze zasługą naszych sił sprzedaży oraz oczekiwań konsumentów. Drugim czynnikiem jest fakt, że główne smaki jogurtów grackich sprzedaje się lepiej niż np. nasze serki wiejskie z owocami, które są znane na rynku od ponad 10 lat - mówi dyrektor Głasek.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?