Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Dzień Flagi. Przemarsz ze 100-metrową biało-czerwoną uliczkami Żywca. ZDJĘCIA

Dzień Flagi. Przemarsz ze 100-metrową biało-czerwoną uliczkami Żywca. ZDJĘCIA

Co łączy serialowego Ferita i Macieja Prokopa? Poznaj odpowiedź!

Co łączy serialowego Ferita i Macieja Prokopa? Poznaj odpowiedź!

Polecamy

Magda Narożna pokazuje swoją kuchnię, salon i kominek. Ma naprawdę piękny dom w lesie

Magda Narożna pokazuje swoją kuchnię, salon i kominek. Ma naprawdę piękny dom w lesie

Enea Ciepło ma nowego prezesa. Dla ciepła zostawia autobusy

Enea Ciepło ma nowego prezesa. Dla ciepła zostawia autobusy

Piłkarz Jagiellonii: Trzy zwycięstwa dadzą nam tytuł. Jesteśmy gotowi, by to zrobić

Piłkarz Jagiellonii: Trzy zwycięstwa dadzą nam tytuł. Jesteśmy gotowi, by to zrobić