Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mlekpol. Tytuł Superbrands za markę Łaciate

opr. (eRBe)
Marka Łaciate, sztandarowy produkt spółdzielni Mlekpol, po raz kolejny otrzymała tytuł Superbrands 2012, czyli znalazła się w gronie najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku.

Wybór powierzany jest Radzie Marek, niezależnemu gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o takie kryteria jak rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje marka oraz siła więzi z klientami. W tym roku wyboru dokonali także konsumenci. Nagroda Superbrands jest jedynym na rynku wyróżnieniem dla firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki.

Zobacz także. Polska marka 2011. Trzy podlaskie marki w pierwszej pięćdziesiątce

– My taką pracę wykonujemy co roku – mówi Edmund Borawski, prezes grajewskiej spółdzielni. – To nasza najsilniejsza marka, co mobilizuje nas do ciągłego dbania o jej wizerunek. Z Łaciatym mlekiem weszliśmy na rynek 16 lat temu i od razu zyskaliśmy stałe grono odbiorców.

Tytuł przyznawany jest przez organizację Superbrands, działającą od 16 lat w ponad 85 krajach. Wyłoniła ona najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku po raz szósty. 

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny