Wybór powierzany jest Radzie Marek, niezależnemu gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o takie kryteria jak rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje marka oraz siła więzi z klientami. W tym roku wyboru dokonali także konsumenci. Nagroda Superbrands jest jedynym na rynku wyróżnieniem dla firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki.
Zobacz także. Polska marka 2011. Trzy podlaskie marki w pierwszej pięćdziesiątce
– My taką pracę wykonujemy co roku – mówi Edmund Borawski, prezes grajewskiej spółdzielni. – To nasza najsilniejsza marka, co mobilizuje nas do ciągłego dbania o jej wizerunek. Z Łaciatym mlekiem weszliśmy na rynek 16 lat temu i od razu zyskaliśmy stałe grono odbiorców.
Tytuł przyznawany jest przez organizację Superbrands, działającą od 16 lat w ponad 85 krajach. Wyłoniła ona najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku po raz szósty.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?