Jak mówi prezes Sapiński, Kanada leży daleko, kraj ten, choć ogromny terytorialnie, ma mało ludności, która często jest dodatkowo rozproszona. Ponadto, Kanada ma bogatego sąsiada, który także eksportuje dużo żywności. - Kanadzie łatwiej i taniej przywieźć żywność z USA niż importować ją z dalekiej Polski. Z tego względu rynek kanadyjski ma małe, albo wręcz żadne znaczenie dla polskich przedsiębiorstw - uważa szef Mlekovity.
- Pewne, małe ilości można tam sprzedawać, ale są one dedykowane głównie dla Polonii tam mieszkającej. Uważam, że wszelkie wydatki na promocję polskiej żywności na tamtym rynku są chybione - dodaje Dariusz Sapiński.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?