Lavard - kolejna męska marka dołącza do Outletu Bialystok

Redakcja
Lavard - kolejna męska marka dołącza do Outletu Bialystok
Lavard - kolejna męska marka dołącza do Outletu Bialystok
Lavard, sieciowa marka odzieżowa, wzbogaci dział mody męskiej Outletu Białystok.

Obiekt zostanie otwarty już za około dwa tygodnie - 12 grudnia. Realizacją inwestycji, budową oraz komercjalizacją zajmuje się firma The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

Poszerza się dział mody męskiej w Outlecie Białystok. Lavard to kolejna, po Pako Lorente, marka odzieżowa, która w ostatnim tygodniu  dołączyła do grona najemców tego pierwszego centrum wyprzedażowego w regionie. Salon o powierzchni 127 mkw. zostanie otwarty w grudniu tego roku.

- Lavard  znacząco wzmocni ofertę działu mody męskiej w Outlecie Białystok, który już teraz tworzą marki znane z wysokiej jakości oraz ciekawego wzornictwa: Brand Collection, Pako Lorente, Lancerto, Albione,  Kubenz to tylko niektóre z nich – mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. - Nie zapominamy także o ofercie dla pań, już wkrótce  poinformujemy o kolejnych, nowych markach, które poszerzą sektor mody damskiej 

- Otwarcie salonu outletowego w Białymstoku jest efektem konsekwentnego rozwoju naszej firmy, która poszukuje interesujących lokalizacji dla sprzedaży regularnej oraz outletowej. Białystok, ze względu na swoje położenie w pobliżu kilku przejść granicznych, jest miejscem o ogromnym potencjale nabywczym i spodziewamy się dużego zainteresowania ofertą naszego salonu, w którym zaproponujemy bogaty asortyment eleganckiej odzieży męskiej w przystępnych cenach – mówi Aleksandra Sadkiewicz Brand Manager marki Lavard.

lavard

Ofertę Outletu Białystok stworzy kilkadziesiąt znanych marek, których produkty dostępne będą w cenach zawsze niższych o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych sklepach. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA swoje salony otworzą m.in.: Adidas, Big Star, Reebok, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Pako Lorente, Lavard, Puma, Kubenz, CCC, 50Style. Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej będzie obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, supermarketu wnętrzarskiego JYSK, oraz strefy gastronomicznej.

Otwarcie obiektu odbędzie się 12 grudnia.
Realizacją inwestycji,  tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments Sp. z.o.o., generalnym wykonawcą - firma Arteo Sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.

 

Pobierałeś zasiłki w czasie epidemii? To musisz wiedzieć

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3