Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Białostocka Multi Ice Group planuje otworzyć w tym roku 70 nowych lokali w Polsce

Opr. Andrzej Matys
- Planujemy otworzyć około 70 nowych lokali w tym roku[/b]. Już podpisaliśmy 24 umowy od stycznia do teraz i jest to rekordowy wynik w porównaniu z poprzednimi latami - informuje Radosław Charubin, założyciel i właściciel marki MIG. Na zdjęciu: nowy lokal przy Rynku Kościuszki.
- Planujemy otworzyć około 70 nowych lokali w tym roku[/b]. Już podpisaliśmy 24 umowy od stycznia do teraz i jest to rekordowy wynik w porównaniu z poprzednimi latami - informuje Radosław Charubin, założyciel i właściciel marki MIG. Na zdjęciu: nowy lokal przy Rynku Kościuszki. Multi Ice Group
Multi Ice Group w ostatnim czasie znacząco poszerzyła ofertę franczyz. Oprócz marki LodyBonano i Wytwórni Lodów Polskich "u Lodziarzy", w katalogu firmy znalazły się także: Crazy Dog oraz BuBu Bubble Tea. Tylko w ciągu ostatnich miesięcy pod szyldami wszystkich marek otworzyło się kilkadziesiąt nowych lokali. Na tym jednak nie koniec, bowiem kolejni franczyzobiorcy finalizują swoje umowy i lada moment będą otwierać swoje lokale.

LodyBonano i "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów Polskich to marki, które na dobre zadomowiły się już w świadomości Polaków. W całym kraju działa około 400 punktów sprzedających amerykańskie świderki i lody rzemieślnicze, wytwarzane z najlepszych naturalnych składników. Crazy Dog to nowość w ofercie Multi Ice Group, która oferuje hot-dogi premium, m.in. z domową bułką i świeżymi dodatkami. Niedawno do marek, jakimi może pochwalić się Multi Ice Group, dołączyła także BuBu Bubble Tea (kolorowe bąbelkowe herbaty).

- Planujemy otworzyć około 70 nowych lokali w tym roku. Już podpisaliśmy 24 umowy od stycznia do teraz i jest to rekordowy wynik w porównaniu z poprzednimi latami. Nasze lokale będą rozlokowane na terenie całej Polski, w miastach o różnej wielkości, w tym w Szczecinie, Jeleniej Górze, Zamościu, Rzeszowie oraz w Warszawie. Staramy się znaleźć najlepsze miejsca dla naszych klientów, unikając tych, w których już działa podobny biznes. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest odpowiednie położenie lokalu – mówi Radosław Charubin, zalożyciel i właściciel marki MIG.

Czytaj również:

Nowe otwarcia

  • Z początkiem kwietnia ruszyła wyspa BuBu Bubble Tea w Łomiankach oraz lokal stacjonarny w Łomży.
  • Nieco później w Międzyrzecu Podlaskim pojawią się: przyczepa i wózek lodowy Wytwórni Lodów Polskich "u Lodziarzy", lokal stacjonarny i wyspa BuBu Bubble Tea oraz lokal stacjonarny Crazy Dog.
  • Również mieszkańcy Piaseczna będą mogli zasmakować bąbelkowych herbat, gdyż otwiera się tam lokal stacjonarny.
  • Z kolei Wytwórnia Lodów Polskich pojawi się w Ciechanowcu w lokalu stacjonarnym.
  • W Jeleniej Górze w galerii jeszcze w tym półroczu ruszą BuBu Bubble Tea i Crazy Dog.

WLP w nowej odsłonie

Marka "u Lodziarzy" do wszystkich swoich konceptów w tym roku dodała również lodziarnio-kawiarnię premium. Teraz dodatkowo w ofercie poza lodami i dotychczas dostępnymi goframi znajdą się również desery lodowe, ciastka, granola, smoothie i inne smakołyki.

Czytaj również:

Nowe wnętrza lokalu zostały zaprojektowane tak, aby zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów. Wprowadzenie roślinnych akcentów nadaje niepowtarzalny klimat, w sam raz na zatopienie się w smakach proponowanych przez Wytwórnię Lodów Polskich. Pierwszy lokal w nowej odsłonie powstał na początku grudnia 2022 roku w Białymstoku w Galerii Jurowieckiej i to on jest inspiracją do otwierania kolejnych punktów, a także odświeżania wizerunku istniejących już lodziarni. Lokal w nowej odsłonie pojawi się również w Ciechanowie i na Rynku Kościuszki w Białymstoku.

- Świat idzie do przodu, trendy stale się zmieniają, a my dbamy o to, by nasze koncepcje nie tylko za nimi nadążały, lecz także je wyprzedzały. Aktualnie jeśli chodzi o gastronomię, to preferencje klientów idą zdecydowanie w kierunku wysokiej jakości produktu, nienagannego składu i prezencji, przy równoczesnym zastosowaniu ekologicznych rozwiązań w zakresie opakowań. Wszystkie nasze koncepty gastronomiczne spełniają najwyższe standardy i właśnie dlatego systematycznie powiększa się grono naszych franczyzobiorców – podsumowuje Radosław Charubin.

Białystok

Białystok. Sieć LodyBonano zamyka wakacyjny sezon na plusie [zdjęcia]

Od nowa "u Lodziarzy” i weekendowe lody
Na najbliższy weekend zaplanowane zostało nowe otwarcie lodziarnio-kawiarnii Wytwórni Lodów Polskich "u Lodziarzy"” w Białymstoku przy Rynku Kościuszki. Właściciele marki tym razem oferują swoim klientom całkiem nowy wystrój i wiele nowości w ofercie, a dodatkowo przez cały weekend lody będą rozdawane za darmo.
Przypomnijmy. Obecnie WLP to ponad sto punktów (stacjonarnych, ice-trucków, wysp lodowych, riksz czy wózków sprzedażowych), a właściciele marki otwierają lodziarnię w nowej, unikalnej odsłonie. Będzie to lodziarnio-kawiarnia z prawdziwego zdarzenia.

- Wierzymy w naszych franczyzobiorców, dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty. Proponujemy tym razem koncept premium, czyli lodziarnio-kawiarnię. Nie zmieniamy całego brandu, jednak wystrój przeszedł totalną metamorfozę. Do nowego lokalu przy Rynku Kościuszki w Białymstoku zapraszamy w najbliższy weekend. Każdy otrzyma od nas lody w prezencie – zapewnia Radosław Charubin.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny