W telefonicznej sondzie czytelnicy magazynu „Handel” – prowadzący sklepy niezależne i te należące do wielu sieci franczyzowych – wskazali najlepiej sprzedające się produkty w ich placówkach, w 76 kategoriach. Brano pod uwagę okres 12 miesięcy – do marca 2015 r. Jak co roku, także tym razem merytoryczny patronat nad konkursem objął instytut Centrum Monitorowania Rynku. Mleko ŁACIATE 3,2 % zyskało miano „Hit Handlu Wybór Detalistów 2015” . Uroczyste wręczanie dyplomów odbyło się 24 września podczas gali w Łazienkach Królewskich w Warszawie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?