Im się udało. Golden Wedding - agencja ślubna. Przemysław Grabowski i Piotr Ostrowski - pomogą młodym parom w organizacji wesel

Agata Sawczenko asawczenko@prasapodlaska.pl tel. 85 748 95 59 Fot. Wojciech Wojtkielewicz
Możemy przejąć część obowiazków nowożeńców. I tak przygotować uroczystość, by wszystko było dopięte na ostatni guzik – mówią Przemysław Grabowski (z lewej) i Piotr Ostrowski, właściciele Golden Wedding
Możemy przejąć część obowiazków nowożeńców. I tak przygotować uroczystość, by wszystko było dopięte na ostatni guzik – mówią Przemysław Grabowski (z lewej) i Piotr Ostrowski, właściciele Golden Wedding
Zorganizują salę weselną, zespół, fotografa, elegancki samochód. W razie potrzeby doradzą, jaką wybrać suknię czy garnitur. Są w stanie pomoc również tym, którzy marzą o oryginalnym ślubie czy weselu, na przykład po amerykańsku, pod chmurką. Przemysław Grabowski i Piotr Ostrowski założyli w Białymstoku agencję ślubną Golden Wedding.

Piotr Ostrowski i Przemysław Grabowski poznali się dzięki wspólnej pasji do muzyki. Obaj śpiewali w chórze Uniwersytetu w Białymstoku. Do tej pory grają razem w kapeli. I choć obaj pracują zawodowo, postanowili spróbować swoich sił we wspólnie prowadzonej firmie, która zajmuje się pomocą młodym parom w organizacji wesel.

– Obaj często chodziliśmy, zupełnie prywatnie, na wesela. Stwierdziliśmy, że ten rynek ma jeszcze duże niezagospodarowane obszary, że można niektóre rzeczy zrobić o wiele lepiej – mówi Piotr Ostrowski.

– Chcieliśmy udowodnić, że te imprezy mogą być wyjątkowe, niesztampowe. Mamy mnóstwo pomysłów, by je uatrakcyjnić – dodaje Przemysław Grabowski.

Panowie też są gotowi wcielać w życie odbiegające od standardów wizje uroczystości młodych par. – Często ludzie mają fajne pomysły, ale nie zawsze wiedzą, jak się zabrać do ich realizacji – mówi Piotr Ostrowski.

Zobacz także. Kamil Martysz - pomaga firmom się reklamować. Założył agencję - zareklamujfirme.pl

Choć pomysł na firmę powstał spontanicznie – w trakcie zwyczajnej, prywatnej rozmowy, to już założenie jej trwało trochę dłużej. – Ja jestem cholerykiem, wszystko chciałbym zrobić od razu. Za to Przemek jest mocno stonowany, ma chłodną, spokojną głowę i każdą decyzję musi przemyśleć dwa dwa razy – uśmiecha się Piotr Ostrowski.

Okazuje się, że mnóstwo pomysłów plus merytoryczne negocjacje dają całkiem dobre efekty. Bo firma Golden Wedding coraz mocniej wpisuje się w mapę biznesowego Białegostoku.

Zaczęli od napisania biznesplanu i przedstawienia go w urzędzie pracy. Okazał się na tyle dobry, że przyznano im dotację na rozpoczęcie działalności. – Potrzebowaliśmy przede wszystkim pieniędzy na reklamę – przyznaje Piotr Ostrowski. – Bo najważniejsze jest na początku, by klienci dowiedzieli się o naszej firmie i usługach, jakie proponujemy.

Zobacz także. Im się udało. Grawerowanie z pomysłem - sposób na biznes Tomasza Łoskota

Dlatego skupili się przede wszystkim na stronie internetowej, gdzie przedstawili swoją ofertę.

– Planujemy, by cały czas ją uatrakcyjniać i aktualizować – mówi Przemysław Grabowski. – Chcemy też tam zamieszczać filmy z naszych konkretnych realizacji, by zainteresowane pary młode mogły na własne oczy zobaczyć, co konkretnie robimy. Nie chcemy, by zawierając z nami umowę ktokolwiek czuł, że kupuje kota w worku – tłumaczy.

Poza reklamą nie poczynili wielkich inwestycji. Mają co prawda własne biuro, ale to przede wszystkim oni wychodzą do klientów i umawiają się z nimi w miejscach im najdogodniejszych. Wtedy przedstawiają oferty firm, z którymi nawiązali współpracę.

– Wybraliśmy te, które według nas są tutaj najbardziej atrakcyjne i cenowo, i jakościowo – mówi Piotr Ostrowski.

– Bo nasza działalność nie polega na tym, że nowożeńcy płacą nam za zorganizowanie ślubu czy wesela – dodaje Przemysław Grabowski. – Zarabiamy na tym, że negocjujemy ceny z naszymi podwykonawcami. To oni płacą nam prowizję.

Przyznają, że zanim zdobyli pierwszego klienta, minęło kilka miesięcy. Jednak nie uznają tego za porażkę.

– Bo to nie jest tak, że chcemy natychmiast osiągnąć sukces. My mamy czas. Wolimy zrobić jedną-dwie dobre imprezy w miesiącu, które dadzą nam następnego klienta, niż iść na ilość – zapewnia Piotr Ostrowski.

Zobacz także. Im się udało. Restauracja "Czarny Bocian". Właściciel Bartosz Filipczuk - w kuchni stawia na tradycję

Rady dla początkujących ♦ Nie nastawiaj się na szybki zysk. Cierpliwie czekaj na swoją szansę. 

♦ Musisz wierzyć, że to, co robisz, jest dobre i ma sens. Wtedy będziesz miał większe szanse na powodzenie.

♦ Dbaj o jakość. Tylko zadowoleni klienci polecą cię swoim znajomym.

♦ Sprawdzaj rynek i trendy. Najlepiej być jednym z pierwszych w branży.

Komu się udało „Im się udało” to cykl, w którym prezentujemy ciekawych ludzi i ich sposób na życie. Jeżeli więc prowadzisz firmę, stworzyłeś coś z niczego, odniosłeś sukces zawodowy – podziel się z nami i Czytelnikami swoją receptą na powodzenie i satysfakcję w interesach.
Kontakt: tel. 85 748 96 59, e-mail:
asawczenko@prasapodlaska.

Spadły ceny paliw z powodu epidemii koronawirusa

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3