Homar - oto zabójcza broń Tesco. W kogo jest wymierzona?

Redakcja
pixabay.com
Udostępnij:
Tesco sprzedaje skorupiaki, by przyciągnąć do siebie klientów w okresie przedświątecznym.

Czyżby homar miał być zabójczą bronią w toczącej się na Wyspach wojnie cenowej między Tesco a dyskontową konkurencją z Niemiec?  - pyta " The Telegraph", na który powołuje się portal dlahandlu.pl.

Czytamy tam, że homary już od jakiegoś czasu sprzedaje w Wielkiej Brytanii Lidl i Aldi.  Wobec tego, homara nie mogło zabraknąć również w Tesco. Podpatruje konkurencję, która dzięki przystępnym cenom artykułów luksusowych przekonała do siebie więcej klientów z klasy średniej i tym samym zwiększyła swoje udziały w brytyjskim rynku do 10 proc. w porównaniu z 8.5 proc. z ubiegłego roku. -  czytamy na www.dlahandlu.pl.

Zobacz też: Polak zachwycił Anglików wpisem o ciężkim losie w Wielkiej Brytanii. Wpis robi furorę

Źródło: The Telegraph, dlahandlu.pl

Zakupy róbmy racjonalnie a nie emocjonalnie KOMENTARZ

Wideo

Materiał oryginalny: Homar - oto zabójcza broń Tesco. W kogo jest wymierzona? - Gazeta Pomorska

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

B
Babcia Tekla
No proszę, luksusowy towar w Tesco , dla ludu, a zwyczajne ośmiorniczki u "Sowy", które za grosze kupuje się w "Biedronce" spędzają trollom sen z powiek i "kłują w oczy" lud, który w ocenach rzeczywiście bywa ciemny. To pokazuje jak skutecznie "ciemnym ludem" manipulować można.
Dodaj ogłoszenie