Odpowiada: Roman Wilkoszewski, szef biura prasowego TP S.A. w Gdańsku: Biura obsługi klienta nie działają już od 13 października, kiedy wprowadziliśmy Błękitną Linię. Teraz 80 procent spraw można załatwić dzwoniąc przez całą dobę pod bezpłatny numer 9393. Kłopoty z tym wynikają po prostu z przeciążenia linii. Wprowadzony przez nas system jeszcze się dociera, a nasi doradcy jeszcze się nie wprawili na tyle, by jednego klienta załatwiać w ciągu 2-3 minut.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?