Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dlaczego czekamy?

(hap)
Dlaczego trzeba tyle czasu czekać na przyjęcie reklamacji w siedzibie Telekomunikacji w Białymstoku? Wczoraj rano w kolejce stało tam z pięćdziesiąt osób, ale nikt nie chciał przyjmować przed godziną 10. Przecież wcześniej pracowali od 8. My płacimy tyle samo, a oni sobie skrócili pracę?! Nie wspomnę już o tej ich Błękitnej Linii 9393, na którą dzwonię od dwóch dni i nic - pyta nasz Czytelnik.

Odpowiada: Roman Wilkoszewski, szef biura prasowego TP S.A. w Gdańsku: Biura obsługi klienta nie działają już od 13 października, kiedy wprowadziliśmy Błękitną Linię. Teraz 80 procent spraw można załatwić dzwoniąc przez całą dobę pod bezpłatny numer 9393. Kłopoty z tym wynikają po prostu z przeciążenia linii. Wprowadzony przez nas system jeszcze się dociera, a nasi doradcy jeszcze się nie wprawili na tyle, by jednego klienta załatwiać w ciągu 2-3 minut.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny