Copywriter płakał, jak pisał. Największe wpadki twórców tekstów i reklamy z Podlasia i z Polski (zdjęcia)

(mac)
Chwytliwy slogan, nagłówek czy wstęp, potrafią zdziałać cuda z tekstem. Niektórzy copywriterzy jednak wyraźnie przekroczyć granicę. I stworzyć bubla. Oto największe z nich, również z naszego regionu. Pochodzą z fanpage'a "Copywriter płakał, jak pisał" na Facebook'u.Zobacz też: Hity ze sprawdzianów i kartkówek. Nauczyciel płakał, jak sprawdzał. Autentyczne "kwiatki" [ZDJĘCIA] Facebook
Chwytliwy slogan, nagłówek czy wstęp, potrafią zdziałać cuda z tekstem. Niektórzy copywriterzy jednak wyraźnie przekroczyć granicę. I stworzyć bubla. Oto największe z nich, również z naszego regionu.

O sukcesie sloganów reklamowych wiedzą dobrze takie marki jak Frugo czy Coca Cola. W powszechnym użyciu jest wiele haseł, które skojarzy każdy. O ich sukcesie decyduje kreatywność, spostrzegawczość oraz umiejętność doskonałego dobierania słów. Istnieją jednak przypadku, że we wszystkich tych sferach można, delikatnie mówiąc, przesadzić...

Jakie są tego efekty? M.in. takie jak w galerii, którą prezentujemy. "Copywriter płakał, jak pisał" to grupa na Facebook'u, gdzie publikowane są zdjęcia niefortunnych haseł oraz opisów na banerach, plakatach i innych miejscach na reklamę. W zestawieniu nie zabrakło kilku również z naszego podwórka.

Zobacz największe wpadki copywriterów. Kliknij w zdjęci główne lub przycisk powyżej, by przejść go galerii.

Tu oglądasz: Sonda na dzień orgazmu

Wideo

Materiał oryginalny: Copywriter płakał, jak pisał. Największe wpadki twórców tekstów i reklamy z Podlasia i z Polski (zdjęcia) - Gazeta Współczesna

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Najbardziej płakał na porannym i współczesnej (tak się popłakał, że zmarł i nie poprawia waszych błędów)

Dodaj ogłoszenie