MKTG SR - pasek na kartach artykułów

ARR dorzuci do promocji

Redakcja
Organizacje producentów i przetwórców żywności mogą starać się o zwrot z Komisji Europejskiej 80 proc. kosztów kampanii promującej żywność – podaje Agencja Rynku Rolnego. Ma to zachęcić do większego popytu na te produkty.

Jak poinformował dyrektor biura promocji Agencji Rynku Rolnego Piotr Kondraciuk, Komisja Europejska na działania promujące żywność przeznacza dla wszystkich krajów Unii 55 mln euro rocznie. Polska wykorzystuje średnio 13 proc. tych pieniędzy, czyli ok. 7 mln euro.

Projekt kampanii reklamowo-informacyjnej wybiera ARR i kieruje go do KE, a ta ostatecznie decyduje o finansowaniu najlepszych pomysłów. Organizacje, które chcą uzyskać dofinansowanie i są zainteresowane promocją żywności na terenie UE, muszą dostarczyć projekty do Agencji do 30 czerwca każdego roku; projekty dotyczące promocji w krajach trzecich powinny trafić do ARR do końca listopada.

Celem kampanii promocyjnej jest zwiększenie popytu na określone grupy produktów o wysokich walorach żywnościowych. Nie mogą być promowane marki, znaki towarowe czy firmy.

źródło: www.farmer.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny