Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Alu-frost wspiera domowe hospicjum dla dzieci "Pomóż Im". Już od kilku lat

Andrzej Matys
Andrzej Matys
alu-frost/mat. prasowe
Domowe Hospicjum Dla Dzieci Fundacji „Pomóż Im” opiekuje się małymi pacjentami i ich rodzinami w najtrudniejszym, ale też najważniejszym okresie ich życia. Nikt nie wie jak dużo czasu im zostało, więc ten, który mają, powinni przeżyć jak najlepiej. Aby tak było potrzebna jest pomoc. I właśnie dlatego alu-frost już od 3 lat włącza się w coroczną akcję Miesiąca Dobroczynności, organizowaną przez Fundację.

Firma nie tylko podtrzymuje swoje zobowiązanie do wspierania dzieci z nieuleczalnymi chorobami, ale także nieustannie poszerza krąg swoich działań charytatywnych. Bo każdy uśmiech, każdy moment radości, który można ofiarować, staje się kroplą balsamu dla serc tych, którzy przechodzą przez najtrudniejsze chwile.

Spis treści

Symboliczna złotówka na pomoc

W tym roku alu-frost kolejny raz udowadnia, że bezinteresowne pomaganie ma ogromny sens. Co więcej, marka świadomie angażuje klientów w szczytny cel. Za każde zakupione akcesorium samochodowe w listopadzie, firma przekaże jedną złotówkę na konto Fundacji "Pomóż Im". W obliczu trudności, jakie obecnie przeżywają podopieczni hospicjum w Białymstoku, każda pomoc jest bezcenna.

Czytaj również:

- Z pozoru symboliczna złotówka, przekazywana za każde akcesorium samochodowe, zyskuje potężne znaczenie, gdy spojrzymy na skalę sprzedaży firmy. Alu-frost średnio sprzedaje miesięcznie około 2-3 tys. akcesoriów, co oznacza, że przynajmniej tyle samo trafi na konto Fundacji "Pomóż Im” – mówi Piotr Świrko, właściciel alu-frost.

Fundacja kontra inflacja

Informuje też, że teraz udało się zebrać 2 306 zł. Pieniądze zostaną przeznaczone na codzienne potrzeby hospicjum, takie jak opłacenie rachunków, wizyt lekarskie, zakup lekarstw, pieluch i środków opatrunkowych. Dodatkowo, możliwe będą organizacje specjalnych wydarzeń i zabaw dla dzieci, które staną się chwilą radości w trudnym czasie.

Wiceprezes Fundacji "Pomóż Im" podkreśla, że obecnie hospicjum przeżywa trudny okres związany z drastycznym wzrostem kosztów: - Inflacja wpływa na ceny sprzętu medycznego, paliwa i energii elektrycznej. W takiej sytuacji każda forma wsparcia, jak ta inicjowana przez alu-frost, staje się kluczowa dla utrzymania wysokiego standardu opieki – mówi dr Eryk Latoch.

Firma dzieli się zyskiem

Alu-frost nie tylko dołącza do Miesiąca Dobroczynności, ale także od wieli lat aktywnie współpracuje z Fundacją "Pomóż Im". W poprzednich latach firma przekazała na licytację customowy rower wykonany w duchu alu-frost i podzieliła się zyskiem z pierwszego miesiąca działania nowej wycinarki laserowej do rur i profili, którą nabyła w 2021 roku.

Czytaj również:

- Marka alu-frost od samego początku kładzie nacisk na społeczną odpowiedzialność i aktywne uczestnictwo w działaniach charytatywnych. Dla firmy dobroczynność to nie tylko pomoc finansowa, ale przede wszystkim wsparcie dla tych, którzy przechodzą trudności życiowe, dodając odwagi i nadziei - podkreśla Piotr Świrko.

Jak dodaje, klienci alu-frost są zachęcani do aktywnego uczestnictwa w akcji. Dbając o swoje samochody jednocześnie wspierają potrzebujących. Każda złotówka ma znaczenie, a wspólna inicjatywa może przynieść wiele radości i ułatwić codzienne życie podopiecznym Fundacji "Pomóż Im".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny