Z dobrą marką idą po rynkowy sukces

    Z dobrą marką idą po rynkowy sukces

    (is)

    Kurier Poranny

    Aktualizacja:

    Kurier Poranny

    Tak wygląda stoisko "U rzeźnika”

    Tak wygląda stoisko "U rzeźnika”

    Firma PMB SA rozbudowuje sieć delikatesów mięsnych
    Tak wygląda stoisko "U rzeźnika”

    Tak wygląda stoisko "U rzeźnika”

    Do końca 2008 roku na terenie całej Polski powstanie około 100 nowych sklepów białostockiej firmy PMB S.A. Dotychczas sieć sklepów "U rzeźnika" była otwierana jedynie na Podlasiu, Warmii i Mazurach.

    - Już dawno temu podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu prac nad rozbudową sieci delikatesów - mówi Grzegorz Dworakowski, dyrektor pionu handlowego PMB S.A. - Badania rynku potwierdziły, iż większość Polaków woli kupować produkty mięsne w sklepach, które się w tym specjalizują.

    Sklepy "U rzeźnika" zostaną otwarte w najbliższym czasie w Piasecznie, Wołominie, Nowym Dworze Mazowieckim, Katowicach, Sosnowcu i w Bielsko-Białej.

    - Obecnie działa około 30 sklepów - mówi Leszek Czmiel, prezes zarządu PMB S.A. - Sytuacja ta jednak bardzo szybko ulegnie zmianie. Do końca 2007 roku mamy w planach uruchomienie około 50 nowych sklepów. W 2008 roku planujemy przekroczyć liczbę 100 punktów w całym kraju. Ile zamierza białostocka firma wydać na stworzenie sieci? Dzisiaj jeszcze trudno mówić o dokładnych kosztach naszych planów, gdyż każdy sklep jest inny, ma inną powierzchnię i inną lokalizację. Według specjalistów, wyposażenie jednej takiej placówki będzie wynosić w przybliżeniu około kilkudziesięciu tysięcy złotych.

    Nazwa sieci sklepów "U rzeźnika" nie jest przypadkowa. Ma przywoływać na myśl staropolskie, dobre tradycje kulinarne.

    - W naszych sklepach można kupić świeże mięso i wędliny, w bogatym asortymencie - mówi Cezary Szyłak, kierownik marketingu PMB S.A.

    - Sprzedawcy naszych sklepów dodatkowo będą szkoleni z zakresu znajomości branży mięsnej.

    Czy PMB nie boi się konkurencji? - Mamy dobre produkty, sklepy będą miały fajny wystrój, więc powinien być sukces - mówią w firmie.

    Czytaj treści premium w Kurierze Porannym Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze (5)

    Dodaj komentarz
    Wszystkie komentarze (5) forum.poranny.pl

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Poranny.pl poleca

    Wideo