MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wysokie Mazowieckie. I Ogólnopolskie Forum Partnerów Biznesowych i 30-lecie marki Mlekovita

Andrzej Matys
Andrzej Matys
Źródło: Mlekovita
Rozwój firmy Mlekovita oraz partnerstwo w biznesie były tematem I Ogólnopolskiego Forum Partnerów Biznesowych zorganizowanego przez Grupę Mlekovita w połowie lipca. Wydarzenie objęte honorowym patronatem Głównego Lekarza Weterynarii zainicjowało świętowanie jubileuszu marki Mlekovita, która na rynku działa od 30 lat.

Na początku lat 90. XX w. spółdzielnia mleczarska w Wysokiem Mazowieckiem była jedną z ponad 430 firm zajmujących się skupem i przerobem mleka. Za sprawą prezesa Dariusza Sapińskiego zapadła decyzja o wyróżnieniu ówczesnej OSM spośród innych podobnych firm. Stworzenie nazwy, opracowanie logoi wprowadzenie ich jako brandu do grafiki produktów zajęły zaledwie kilka miesięcy i już w 1992 roku marka Mlekovita zadebiutowała na rynku.

– Założyłem, że będzie to istotna zmiana na rynku, ale okazało się, że jedną, odważną jak na tamte czasy, decyzją tak szybko wyznaczyłem nowe trendy. Drogę do naśladowania dla innych spółdzielni mleczarskich w Polsce – wspominał prezes Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński podczas I Ogólnopolskiego Forum Partnerów Biznesowych.

Czytaj również:

Od tamtej chwili Mlekovita rosła w siłę i w roku jubileuszu marki jest największą grupą mleczarską w Polsce, i w Europie Środkowo-Wschodniej. Tworzą ją:

  • 22 zakłady produkcyjne,
  • 34 własne centra dystrybucyjne,
  • 147 sklepów Mlekovitka,
  • sklep internetowy www.mlekovitka.pl.

Partner w biznesie

Trzy dekady istnienia marki Mlekovita były okazją do spotkania z partnerami biznesowymi Grupy Mlekovita. W sercu polskiego przemysłu mleczarskiego licznie stawili się przedstawiciele firm współpracujących.

– Od początku swojej pracy na czele firmy dążyłem do jej stałego rozwoju, zdobywania rynków międzynarodowych i umacniania pozycji przez profesjonalizm i najwyższą jakość oferowanych produktów. Jednak poza efektywnym zarządzaniem, śmiałymi decyzjami biznesowymi, inwestycjami i innowacjami, potrzebni są właściwi partnerzy biznesowi. Partnerzy, którzy są tu dziś obecni – podkreślał prezes Sapiński. – Nasza współpraca przez 30 lat (zwłaszcza w ostatnich, trudnych czasach) pozwoliła sprostać wielu wyzwaniom. Świat w większości aspektów ekonomicznych i społecznych fundamentalnie się przeistoczył - mówił Dariusz Sapiński.

Czytaj również:

Jak podkreślił, zmieniło się otoczenie przedsiębiorstw, realia polityczne i warunki prowadzenia biznesu, a nowe technologie przeformułowały modele biznesowe, stwarzając i nowe szanse, ale i nowe ryzyka dla działalności gospodarczej. Zmienił się nie tylko profil przedsiębiorców, ale i rynek konsumenck: - Na to wszystko wciąż musimy być gotowi, umieć szybko reagować. I w tym wspieracie nas Wy, nasi partnerzy biznesowi. Bo połączenie sił to początek. Pozostanie razem to postęp, a wspólna praca to sukces – zapewnił szef Mlekovity.

Podczas forum strategiczni partnerzy Mlekovity otrzymali wyróżnienia i pamiątkowe statuetki – za długotrwałą i wzajemną wzorową współpracę. Wyróżniono też pracowników Mlekovity: dyrektora ds. zaopatrzenia Mariusza Jaworskiego i emerytowanego, wieloletniego kierownika skupu Jana Jacyniewicza. Część galową zakończył tort urodzinowy z okazji 30-lecia Mlekovita.

Obraz branży – prezentacje i debaty

I Ogólnopolskie Forum Partnerów Biznesowych było nie tylko okazją do świętowania. Przedstawiciele świata biznesu mieli okazję zaprezentować swoją działalność, a uczestnicy debaty wysłuchali wystąpień przygotowanych m.in. przez: ORLEN Paliwa, PKO Bank Polski, PZU SA, Unibep SA oraz dyrektora Centrum Gospodarki Światowej UKSW prof. Konrada Raczkowskiego.

Czytaj również:

Część konferencyjną wzbogaciły trzy debaty z udziałem Prezesa Zarządu Grupy Mlekovita i zaproszonych przez niego gości, skupione głównie wokół partnerskiej współpracy między firmami. W pierwszej rozmawiano o zrównoważonym rozwoju. W kolejnej skupiono się głównie na kwestiach ekologicznych, a ostatnia wymiany doświadczeń na temat techniki i technologii.

I Ogólnopolskie Forum Partnerów Biznesowych połączone z jubileuszem Mlekovity, to pierwsza z ośmiu imprez zaplanowanych z okazji 30-lecia mark. Kolejnym wydarzeniem będzie "Wypasiony Piknik", który odbędzie się 31 lipca.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Praca sezonowa. Jaką umowę podpisać?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny