Walentynki 2021. Jak spędzić w dobie koronawirusa - mało czasu, skorzystaj z cudzych pomysłów! [14.02.2021]
E-shop: jak e-commerce i erotic
W internetowych sex shopach kupujemy dziś dwukrotnie częściej niż przed rokiem. Tradycyjnie okres przedświąteczny i Walentynki to dla tej branży gorący sezon, ale - jak wynika z danych platformy Shoper - w czasie drugiej fali pandemii wydatki na erotyczne akcesoria są zdecydowanie wyższe niż dotychczas.
W ostatnich latach do internetowych sklepów erotycznych klientów przyciągała dyskrecja i coraz ciekawsza oferta. Można było w spokoju, bez świadków, przeglądać najnowsze produkty na ekranie komputera i wyszukiwać coś właściwego dla siebie. Gustowny design e-sklepów zrywał ze stereotypową kiczowatą estetyką sex-shopów. Tradycyjnie przed Walentynkami obserwowaliśmy wzrost zainteresowania tą kategorią. W tym roku skala wzrostów jest większa i pokrywa się z rozwojem pandemii w Polsce. Warto, by temu zjawisku przyjrzeli się specjaliści od relacji międzyludzkich - zauważa Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper.