W Białymstoku zostanie otwarty nowy sklep Sinsay. Będzie największy w regionie

Donata Żmiejko
Donata Żmiejko
Marka Sinsay odpowiada na zapotrzebowanie nastolatek, ale również młodych kobiet, rodziców oraz ich dzieci Wojciech Wojtkielewicz
Już w połowie sierpnia w Outlet Białystok powstanie kolejny sklep marki Sinsay, należącej do przedsiębiorstwa odzieżowego LPP - polskiego producenta odzieży. Oferta największego sklepu w województwie podlaskim będzie skierowana do pań, mężczyzn, dzieci i młodzieży.

LPP to polskie przedsiębiorstwo odzieżowe zajmujące się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży, mające w swoim portfolio 5 marek: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Każda z nich kierowana jest do innej grupy klientów reprezentujących odmienny styl życia, mających inny sposób na wyrażenie siebie i inne potrzeby. 

- Sklep o powierzchni 1250 mkw. będzie największą placówką handlową Sinsay w województwie podlaskim. To będzie bogata oferta mody damskiej, męskiej, dziecięcej i młodzieżowej, będą też akcesoria domowe (wyposażenie wnętrz) – mówi Anna Janczewska-Ściepko, dyrektor Centrum Outlet Białystok.

W Białymstoku sklepy Sinsay są w Galerii Jurowieckiej i Alfa Centrum, które mają oferty tylko dla kobiet. Trzeci sklep Sinsay jest większy - znajduje się w Galerii Zielone Wzgórza. Tutaj jest dział damski, męski dziecięcy oraz dział dom i uroda.

TK Maxx Białystok już otwarty. Klienci czekali przed sklepem...

Marka Sinsay odpowiada na zapotrzebowanie nastolatek, ale również młodych kobiet, rodziców oraz ich dzieci. Trafia w gusta dziewczyn, które chcą wyglądać modnie nie tylko w szkole. Marka ma również szeroką gamę ubrań i dodatków dla aktywnych i niezależnych kobiet ceniących sobie niezobowiązujący styl i wygodę w rozsądnej cenie.

Jak mówi Anna Janczewska-Ściepko, o wyborze Outletu Białystok na siedzibę tak dużego sklepu Sinsay zdecydowała dobra lokalizacja, duży parking i sąsiedztwo sklepów dobrych marek.

W Centrum Outlet Białystok od końca ubiegłego roku prowadzona jest etapami przebudowa jego wnętrza. Ostatnio zostały tutaj otwarte trzy nowe wielkopowierzchniowe sklepy (m.in. TEDI i KIK). Przebudowano już wnętrza o powierzchni ponad 5 tys. mkw. (Outlet ma powierzchnię 18 tys. mkw.).

- Ostatnio kolejne marki wyrażają zainteresowanie usytuowaniem swoich placówek handlowych w Centrum Outlet Białystok – mówi Anna Janczewska-Ściepko.

Czytaj też: Polacy przekonali się do zakupów online. Jednak to w sklepach stacjonarnych jest taniej

W czerwcu zapłaciliśmy w sklepach mniej niż w maju

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie