Volkswagen chce podbić ten rynek. O klienta powalczy takimi modelami

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
Wraz ze światową premierą prototypu ID. CODE na Auto China 2024 Volkswagen zaprezentuje nowy język projektowania przyszłych modeli i jednocześnie rozpoczyna nową erę technologii.
Wraz ze światową premierą prototypu ID. CODE na Auto China 2024 Volkswagen zaprezentuje nowy język projektowania przyszłych modeli i jednocześnie rozpoczyna nową erę technologii. Volkswagen
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do specyficznych wymagań klientów na największym na świecie rynku motoryzacyjnym i zapewnienie im dopasowanej oferty produktowej we wszystkich istotnych segmentach. Prototyp ID. CODE, który świętuje swoją światową premierę w tym tygodniu na targach Auto China 24 w Pekinie (od 25 kwietnia do 4 maja 2024 r.), jest efektem dopasowania się do życzeń chińskich klientów.

Wraz ze światową premierą prototypu ID. CODE na Auto China 2024 Volkswagen zaprezentuje nowy język projektowania przyszłych modeli i jednocześnie rozpoczyna nową erę technologii. Koncept został opracowany specjalnie dla klientów w Chinach i przypomina samochody Gran Turismo. Nadwozie jest także powierzchnią projekcyjną dla nowej generacji systemów oświetlenia i wyświetlania informacji wspomaganych sztuczną inteligencją. Wszystko to świetnie komponuje się z nowo zaprojektowaną przestrzenią pasażerską ID. CODE, w której świat rzeczywisty i wirtualny spotykają się, tworząc nowe doświadczenie mobilności. Prototyp z napędem elektrycznym może być prowadzony konwencjonalnie lub w trybie jazdy autonomicznej na poziomie 4.

Wraz ze światową premierą prototypu ID. CODE na Auto China 2024 Volkswagen zaprezentuje nowy język projektowania przyszłych modeli i jednocześnie rozpoczyna
Wraz ze światową premierą prototypu ID. CODE na Auto China 2024 Volkswagen zaprezentuje nowy język projektowania przyszłych modeli i jednocześnie rozpoczyna nową erę technologii. Volkswagen

Do 2030 roku rodzina ID.UX będzie liczyć łącznie 16 modeli. W tej liczbie znajdzie się pięć pojazdów elektrycznych nowej submarki, które pojawią się na rynku do 2027 roku. Volkswagen stopniowo wprowadza również elektryczne wersje swoich aut z napędem spalinowym i rozszerza swoje portfolio w Chinach o nowe, wysoce wydajne hybrydy plug-in o zasięgu elektrycznym przekraczającym 100 kilometrów.

Do 2030 roku zadebiutuje dwanaście nowych modeli z napędem spalinowym i sześć hybryd. Ponadto marka z Wolfsburga uzupełni gamę sprawdzonych platform MQB i MEB, dodając nowe, lokalne rozwiązania dla Chin – m.in. dzięki partnerstwom, takim jak współpraca z XPENG. Co więcej, Volkswagen China Technology Company (VCTC) z siedzibą w Hefei opracowuje pierwszą platformę elektryczną Grupy specjalnie dla Chin. Od 2026 roku na China Main Plattform (CMP) mają powstać co najmniej cztery dodatkowe wolumenowe modele elektryczne. Duża liczba platform umożliwia Volkswagenowi zaoferowanie klientom produktów we wszystkich istotnych segmentach i zaspokajanie wszystkich potrzeb.

ZOBACZ TAKŻE: Kultowe auto Volkswagena świętuje swoje urodziny!

Koncept został opracowany specjalnie dla klientów w Chinach i przypomina samochody Gran Turismo.
Koncept został opracowany specjalnie dla klientów w Chinach i przypomina samochody Gran Turismo. Volkswagen

Volkswagen rozszerza swoją ofertę pojazdów elektrycznych dla nowych grup klientów w Chinach o submarkę ID.UX. Łączy ona typowe cechy Volkswagena z nowym DNA designu, zorientowanym na styl życia. Cechy charakterystyczne dla nowej submarki to progresywna stylistyka nadwozia oraz zorientowane na kierowcę wnętrze z nowym wyświetlaczem i koncepcją obsługi (HMI), co powinno spodobać się szczególnie młodym klientom. Pierwszym modelem ID.UX będzie ID.UNYX, który zadebiutuje na rynku w 2024 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty