Metoda oszustów jest prosta. Fałszywy inkasent pyta klienta, dlaczego nie zapłacił jeszcze za energię. Jeśli trafi na osobę, która zalega z płatnościami, żąda natychmiastowego uregulowania długu, obiecując za to wystawienie pokwitowania. To ewidentna próba wyłudzenia pieniędzy.
- PGE Polska Grupa Energetyczna informuje, że przedstawiciele Spółki nie pobierają żadnych opłat w domach klientów - zapewnia Agnieszka Szczekala rzeczniczka PGE Obrót S.A. - Wszelkie formalności związane z opłatami za energię elektryczną, w tym dotyczące zaległości, dokonywane są w Biurach Obsługi Klienta PGE lub poprzez kontakt telefoniczny z Contact Center PGE, tel: 422 222 222.
Jak rozpoznać prawdziwego inkasenta, który odczytuje stan licznika:
* posiada legitymację służbową ze zdjęciem i numerem - na żądanie odbiorcy powinien się wylegitymować,
* nie pobiera żadnych opłat,
* nie może przedstawiać żadnych ofert sprzedaży energii ani przedstawiać umów do podpisania,
* jeżeli nie zastanie odbiorcy, pozostawia informację z prośbą o podanie stanu licznika telefonicznie (numer: 422 222 222), za pomocą wiadomości SMS (numer: 603 991 388) lub e-mailem.
Czytaj e-wydanie »Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?