Na odcinku 150 metrów od wiaduktu kolejowego ruch pojazdów będzie się odbywał istniejącą ul. Kleeberga, następnie dwukierunkowo trasą główną oraz nowo wybudowaną łącznicą po stronie ogródków działkowych do skrzyżowania z ul. NSZ i Szosą Ełcką.
Za skrzyżowaniem pojazdy będą jeździć nowo wybudowaną łącznicą, znajdującą się po stronie osiedla TBS, a następnie wrócą na istniejącą ul. Kleeberga do wysokości Cefarmu. Tu na ostatnich 150 metrach ruch zostanie rozdzielony na jezdnię prawą i lewą (ruch jednokierunkowy).
Zalecane jest, aby kierowcy pojazdów osobowych, którzy będą chcieli skręcić w ul. NSZ pojechali przez ul. Przędzalnianą, Szosą Ełcką i dalej prosto w ul. NSZ.
Na skrzyżowaniu ul. Kleeberga z ul. NSZ i Szosą Ełcką będzie działała sygnalizacja świetlna.
Na całej długości remontowej trasy będzie obowiązywało ograniczenie prędkości do 30 km na godzinę.
Taka organizacja ruchu będzie obowiązywała przez całą zimę, czyli do 30 marca 2014 roku.
Sama modernizacja ul. Kleeberga potrwa do października. To fragment tzw. trasy generalskiej, czyli wewnętrznej obwodnicy Białegostoku.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?