Najwyższe miejsce zapewnił mu pomysł ”Brand Analytics company” analiza zachowań społecznych w Internecie. Turniej juz po raz trzeci zorganizowały Wyższa Szkoła Administracji Publicznej im. Stanisława Staszica w Białymstoku oraz Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego. Turniej skierowany jest do uczniów szkół ponadgimnazjalnych z całej Polski. Cel, jaki mu przyświeca to kształtowanie i promocja postaw przedsiębiorczych wśród uczniów, sprawdzenie wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznych umiejętności przydatnych na rynku pracy.
W pierwszym etapie Turnieju, który obejmował rozwiązanie testu wiedzy w drodze on-line uczestniczyło 1385 uczniów z 85 szkół z całej Polski. W tej części Turnieju wynik zapewniający zakwalifikowanie do drugiego etapu osiągnęło 58 uczniów z 23 szkół. Etap drugi podzielony był na dwie tury: część 1 - rozwiązanie testu wiedzy on-line oraz część 2 - rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Turnieju, do której zakwalifikowało się 22 uczniów z 8 szkół z następujących województw: opolskiego, warmińsko – mazurskiego, małopolskiego, dolnośląskiego, podlaskiego, łódzkiego oraz pomorskiego.
Rozmowa kwalifikacyjna była ostateczną przepustką do finału "Turnieju wiedzy o przedsiębiorczości - Edycja III", do którego ostatecznie zakwalifikowało się 10 osób z najwyższą liczbą uzyskanych punktów. Finał Turnieju odbył się 17 stycznia 2014 roku, w siedzibie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Warszawie.
W tym dniu finaliści Turnieju zaprezentowali swojego autorstwa projekty na własną firmę z dowolnej branży i o dowolnym profilu, mając na uwadze posiadany kapitał początkowy 50 000 zł.
Zwycięzcy Turnieju Wiedzy o Przedsiębiorczości otrzymali ufundowane przez Rektora Wyższej Szkoły Administracji Publicznej im. Stanisława Staszica w Białymstoku - indeksy na dowolny kierunek studiów licencjackich oferowany przez WSAP oraz nagrody specjalne (wysokiej klasy sprzęt elektroniczny) ufundowany przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego oraz upominki od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W skład Komisji Finałowej Turnieju weszli: wiceprezes PARP Dariusz Dębek, prezes PFRR Andrzej Parafiniuk, prorektor WSAP Mariusz Citkowski, analityk Biznesowo-finansowy Grzegorz Kolosa
Zwycięzcy:
III miejsce
Norbert Wojciechowski – Katolickie LO w Piszu
Pomysł na biznes: „Learn 2 Play” (e-sport - gry on-line, nauka, trening, turnieje)
Nagrody:
- rok bezpłatnych studiów na WSAP
- czytnik e-booków KINDLE
- dysk zewnętrzny
- gadżety PFRR i PARP i WSAP
II miejsce
Michał Kulbacki – Publiczne LO nr 2 w Opolu
Pomysł: „Now or Never” Internetowa sprzedaż ubrań i kreacja mody
Nagrody
- 2 lata bezpłatnych studiów na WSAP
- tablet Samsung TAB 3
- dysk zewnętrzny
- gadżety PFRR, PARP i WSAP
I miejsce
Jakub Madej - V LO w Krakowie
Pomysł: ”Brand Analytics company” analiza zachowań społecznych w Internecie
Nagrody
- 3 lata bezpłatnych studiów na WSAP
- konsola do gier XBOX 360 z grami
- dysk zewnętrzny
- gadżety PFRR, PARP i WSAP
Na czwartym miejscu znalazła się Marta Łaszkiewicz z CKU w Białymstoku (za torty domowej produkcji na bazie śmietany).
Tegoroczna edycja Turnieju wiedzy o przedsiębiorczości realizowana była pod patronatem honorowym Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?