Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Srebrna statuetka Effie Awards dla kampanii reklamowej „To z Piątnicy. To naturalne!”

pr
Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie. W tegorocznej polskiej edycji plebiscytu srebrną statuetkę w kategorii Żywność otrzymała kampania zrealizowana dla OSM Piątnica.

Najważniejsze nagrody w świecie polskiego marketingu wręczono już po raz siedemnasty. Jury Effie Awards w kategorii Żywność doceniło i uhonorowało srebrną statuetką kampanię - „To z Piątnicy. To naturalne!”, promującą Mleko Wiejskie, Jogurty Piątuś oraz Jogurty typu greckiego.

OSM Piątnica była najwyżej notowaną firmą w tej kategorii konkursowej.

Celem kampanii „To z Piątnicy. To naturalne!” było wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki poprzez podkreślenie przywiązania do naturalności i wysokiej jakości produktów. O oprawę graficzną wyróżnionej kampanii zadbała agencja Walk, natomiast za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

Organizatorem polskiej edycji docenianego na całym świecie konkursu Effie Awards jest od 1999 r. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Tegoroczna gala wręczenia nagród odbyła się 24 października w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Czytaj też: „Bez GMO” – nowy serwis OSM Piątnica

OSM Piątnica
to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników prowadzących gospodarstwa na Mazowszu, Kurpiach i Podlasiu. Spółdzielnia rozpoczęła działalność ponad 35 lat temu od początku uznając za priorytet dbałość o najwyższą jakość, naturalność i innowacyjność produktów.
Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. Z początkiem kwietnia 2016 r. dostawcy mleka do OSM Piątnica rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Efektem tych działań było wprowadzenie 1 lipca br. przez Spółdzielnię na opakowaniach jej produktów specjalnego oznaczenia: „Bez GMO. Z mleka od krów karmionych paszami bez GMO”.
Oferta OSM Piątnica obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich takich jak Serek Wiejski, którego jest pierwszym producentem w Polsce, świeże śmietany, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia) oraz produkty fermentowane – jogurty naturalne, jogurty typu greckiego z owocami, kefiry oraz zsiadłe mleko. Piątnica wprowadziła na polski rynek Mleko Wiejskie w innowacyjnej butelce z uchem, świeże Mleko Ekologiczne – pochodzące z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych z terenów Kurpi Zielonych oraz, Wiejskie bez laktozy – pozbawione charakterystycznego słodkiego posmaku, pełne witamin i wartości odżywczych świeże mleko bez laktozy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny