Jakości obuwia dotyczyła aż połowa złożonych do inspekcji wniosków.[/b] W minionym roku Delegatura Państwowej Inspekcji Handlowej w Suwałkach rozpatrzyła 104 interwencje, z czego siedemdziesiąt procent załatwiła po myśli klientów. Inspektorom PIH udało się wynegocjować zwroty kosztów za uszkodzone towary, względnie wymianę na dobre egzemplarze, bądź upusty.
– W 22 przypadkach działaliśmy z urzędu, nakazując sprzedawcom naprawienie szkód – mówi Elżbieta Michalska, pracownik inspekcji handlowej i zachęca, by nie rezygnować z dochodzenia swoich praw. – Nawet jeśli opinia rzeczoznawcy na temat towaru jest niesprzyjająca dla klienta, to nic nie szkodzi. PIH korzysta z usług specjalistów niezależnych. (ira)
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?