Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Reklamacja? Warto próbować

Redakcja
Konsumenci najczęściej skarżą na wadliwe obuwie, a także meble, części motoryzacyjne, odzież, sprzęt RTV i AGD.

Jakości obuwia dotyczyła aż połowa złożonych do inspekcji wniosków.[/b] W minionym roku Delegatura Państwowej Inspekcji Handlowej w Suwałkach rozpatrzyła 104 interwencje, z czego siedemdziesiąt procent załatwiła po myśli klientów. Inspektorom PIH udało się wynegocjować zwroty kosztów za uszkodzone towary, względnie wymianę na dobre egzemplarze, bądź upusty.

– W 22 przypadkach działaliśmy z urzędu, nakazując sprzedawcom naprawienie szkód – mówi Elżbieta Michalska, pracownik inspekcji handlowej i zachęca, by nie rezygnować z dochodzenia swoich praw. – Nawet jeśli opinia rzeczoznawcy na temat towaru jest niesprzyjająca dla klienta, to nic nie szkodzi. PIH korzysta z usług specjalistów niezależnych.   (ira)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny