Reklamacja? Warto próbować

Redakcja
Udostępnij:
Konsumenci najczęściej skarżą na wadliwe obuwie, a także meble, części motoryzacyjne, odzież, sprzęt RTV i AGD.

Jakości obuwia dotyczyła aż połowa złożonych do inspekcji wniosków.[/b] W minionym roku Delegatura Państwowej Inspekcji Handlowej w Suwałkach rozpatrzyła 104 interwencje, z czego siedemdziesiąt procent załatwiła po myśli klientów. Inspektorom PIH udało się wynegocjować zwroty kosztów za uszkodzone towary, względnie wymianę na dobre egzemplarze, bądź upusty.

– W 22 przypadkach działaliśmy z urzędu, nakazując sprzedawcom naprawienie szkód – mówi Elżbieta Michalska, pracownik inspekcji handlowej i zachęca, by nie rezygnować z dochodzenia swoich praw. – Nawet jeśli opinia rzeczoznawcy na temat towaru jest niesprzyjająca dla klienta, to nic nie szkodzi. PIH korzysta z usług specjalistów niezależnych.   (ira)

UOKiK i Inspekcja Handlowa będą monitorować ceny w sklepach.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie