Przypomną o zapłaceniu rachunku za prąd

s.siwak@nowiny24.pl
Alicja Rutkowska, wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A.
Alicja Rutkowska, wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A. Archiwum PGE
Jeśli klient zapomni zapłacić rachunek za prąd, otrzyma od PGE Obrót SA sms-a z taką informacją. To nowy i wygodny dla odbiorców energii elektrycznej teleinformatyczny kanał komunikacji, który wdraża spółka.

Pierwsze, pilotażowe działania w tym zakresie spółka podjęła kilka miesięcy temu.

- Spotkało się to z akceptacją i  uznaniem naszych klientów, którzy chwalą sobie taki sposób komunikacji. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom podjęliśmy zatem decyzję o uruchomieniu cyklicznych kampanii przypominających o niezapłaconej fakturze – mówi Alicja Rutkowska, wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A.

Przypomną, jeśli termin przekroczy 7 dni
Sms jest wysyłany, jeżeli termin uregulowania zaległej faktury przekroczył 7 dni. Klient PGE Obrót S.A. nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów.
Ważnym elementem tego sposobu komunikacji jest jednak aktualizowanie przed odbiorców energii elektrycznej swojego nowego numeru telefonu. Można tego dokonać w Biurach Obsługi Klienta, bezpośrednio u pracowników bezpośredniej obsługi klienta oraz łącząc się z Contact Center (801 700 909 lub 42 275 30 09).

Podaj numer telefonu do bazy danych
- Podanie nowego numeru telefonu  do naszej bazy danych leży w interesie klienta. Dzięki temu,  nie tylko przypomnimy mu o tym, że zapomniał  zapłacić rachunek, ale też będziemy mogli przekazać mu inne ważne dla niego informacje. Czyli – na przykład -  wyjaśniać sprawy płatności lub informować o zmianie rachunku bankowego - mówi Marlena Skrzydłowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klientów PGE Obrót SA.

Milionowe kary za "cudowną" pościel i garnki

Wideo

Materiał oryginalny: Przypomną o zapłaceniu rachunku za prąd - Nowiny

Komentarze 12

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

d
dziecko z PRL-u

Pamietam jako dziecko jak to bywalo czasami. Jak przychodzil inkaset z elektrowni to mama sie chowala za szafe i kazala nam mowic ze jej nie ma w domu. Wszystko to bylo po to aby zostawil rachunek ktory sie placilo pozniej 14 dni na poczcie. Nie trzeba bylo nikomu przypominac kiedy inkasent bedzie z elektrowni bo wszyscy dobrze wiedzieli.

m
mieszkaniec zza torow

A jak dostanie SMS-a ten ktory nie ma komorki ?
Ja nie mam komorki bo nie jest mi potrzebna i nie jestem taki glupi aby tracic pieniadze na komorke. Jakos zyje bez tej komorki i nie jest mi do niej teskno.

B
Były współpracownik

Miałem przyjemność współpracować z panią Alicją Rutkowską, w zarządzaniu zespołem ludzi był to człowiek bezwzględny, bez skrupułów i jakichkolwik norm etycznych. Ogólnie rzecz ujmując - po trupach do celu. No i dochrapała się wiceprezesa. Ogólnie rzecz ujmując to są pociotki i znajomki, znajomków, które są teraz przy korycie.

a
anonimaniak

pulchna ta pani wiceprezes, ciekawe jak wygląda prezes...
spuchła od odsetek chyba....

m
mach

zakładając, że klienci nie spóźniają się z opłatami firma nie "dorobi się"... splajtuje?
z twojej wypowiedzi wynika, że wszyscy spóźniają się a firma ma z tego niezłe dodatkowe pieniądze... jeśli masz zaległości... to mów za siebie czyli "ja" zamiast "my"

J
Jacek Mączka

A może ta bogata firma postar się aby można było dokywać płatnoścvi elektronicznie. Mamy XXI wiek a PGE jest w XIX. Jest tzw elektroniczny system obsługi kienta. Czy nie moża wpisywać stanu licznika i program oblicza należnośc do zapłaty. chyba to nie jest jakieś utrudnienie. tylko troszkę zaangażowania ze strony PGE. Ale po co lepiej wysyłać rachunki papierowe z przeszacowanym zużyciem energii. A może Pani prezez zacznie tak płacić rachunki za benzynę i za jedzenie -prognostycznie. Niestety w wykonaniu PGE brakuje kogoś kto podejmie właściwą decyzję. Lepiej zbierać kasę i nie martwić się. Klient i tak zapłaci.

w
wk

Pani wiceprezes... nie ma się co chwalić jakimiś sms-ami bo system macie prymitywny na maxa. Dostałem od was wezwanie do zapłaty ponieważ omyłkowo zamiast 200 wpłaciłem 250 ;)))
Robiąc przelew internetowy do faktury za sierpień wpisałem kwotę z faktury prognozowanej za październik - która była o 50 PLN większa. Pozostałe dane były prawidłowe (nr konta, nr faktury, nr KTR). Dostałem od was poleconym listem wezwanie do zapłaty zaległej kwoty ;)))) Co więcej pan i w BOKu też mnie przekonywała iż mimo wpłaty większej kwoty zalegam wam z płatnością i jak nie ureguluję płatności odetniecie mi prąd ;)))) Śmiech na sali.
Operatorzy komórkowi, kablówki, nawet spółdzielnie mieszkaniowe potrafią bilansować wpłaty. Wy - nie.... No comments..

k
konkret

A jak to się ma do rachunków  wystawianych zaliczkowo i przeszacowanych. Zwrot za nadpłaty następuje po okresie półrocznym, a do tego czasu za kazde opóźnienie klient płaci odsetki. Niestety PGE nie zwraca nam odsetek zapłaconych przez nas klientów za nasze  nadpłaty . Niezły sposób na "dorabianie się" firmy.

m
maniek

Zapytam ile razy zmieniają te rachunki bankowe i dlaczego ?A co tu wyjaśniać sprawy płatności wystawiają fakturę i trzeba ją zapłacić nie ma innej możliwości.
Po prostu chcą mieć jak najwięcej danych,nawet na rozsyłanie reklam.

k
kriss

Pani ostrzega... bo inaczej policja w panstwie Tuska wpadnie jak to ma teraz w zwyczaju w nocy albo 6 rano i zabierze siła.

o
odbiorca

gdyby nie dawali wszystkich rachunkow na rok lub 6-mcy to kazdy by o zaplacie pamietal a oni teraz laske zrobia ze przypomna

k
konkret

A jak to się ma do rachunków  wystawianych zaliczkowo i przeszacowanych. Zwrot za nadpłaty następuje po okresie półrocznym, a do tego czasu za kazde opóźnienie klient płaci odsetki. Niestety PGE nie zwraca nam odsetek zapłaconych przez nas klientów za nasze  nadpłaty . Niezły sposób na "dorabianie się" firmy.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3