Promotech zdobywa kontrakty w Atlancie i Bangkoku

RedakcjaZaktualizowano 
Promotech zdobywa kontrakty w Atlancie i Bangkoku<br>
Promotech zdobywa kontrakty w Atlancie i Bangkoku
Promotech kontynuuje marketingową ekspansję na rynkach całego świata.

W listopadzie spółka prezentowała swoją ofertę i nowości podczas targów FABTECH 2014 w USA i METALEX 2014 w Tajlandii.

- Budowa marki i wizerunku Promotechu, odnowienie relacji ze starymi i nawiązanie kontaktów z nowymi klientami, a także ocena rozwoju branży i rozpoznanie oczekiwań klientów, to główne powody naszej obecności na tych targach 

– podkreśla współwłaściciel i wiceprezes ds. sprzedaży Promotechu, Bohdan Zaleski.

Listopadowe targi FABTECH 2014 w Atlancie to największa tego typu impreza branży przetwarzania i obróbki metali w Ameryce Północnej. Blisko 1500 wystawców z ponad 70 krajów zaprezentowało najnowsze urządzenia i branżowe technologie ponad 38 tysiącom zwiedzających.
Promotech pokazał w Atlancie całą ofertę swoich wyrobów – m.in.wiertarki, ukosowarki, urządzenia do hydraulicznego przebijania otworów w metalu. Jednak największym zainteresowaniem kontrahentów cieszyły się urządzenia do automatyzacji spawania i cięcia metalu, a przede wszystkim unikatowe wózki spawalnicze Promotechu wykorzystywane w USA m.in. do produkcji terenowych zbiorników typu API (American Petrolum Institute) do składowania gazu i ropy z pokładów łupkowych.

- Efekty tych targów odczuliśmy jeszcze na miejscu: pierwsze zamówienia na nasze wyroby wpłynęły tuż po zakończeniu targów 

– mówi Krzysztof Fedyk, dyrektor pionu rozwoju Promotechu. - W efekcie spotkań targowych nawiązaliśmy też nowe kontakty z potencjalnymi odbiorcami m.in. z przemysłu stoczniowego USA i rozpoczęliśmy rozmowy, dotyczące opracowania nowych produktów. Daje to nam podstawy do optymizmu, jeśli chodzi o wzrost sprzedaży naszych wyrobów na rynku Ameryki Północnej.

meta

Z kolei 29 Międzynarodowe Targi Metalurgiczne - Metalex w Bangkoku to najważniejsze wydarzenie branży obróbki metali w Azji południowo – wschodniej. Ponad 70 tys. zwiedzających przyglądało się ofercie 2700 wystawców z 50 krajów świata.
- Tajlandia to rozwojowy rynek, który szybko się modernizuje, a w wielu przemysłowych dziedzinach nawet przoduje w tym regionie - mówi Bohdan Zaleski. - Poza tym Bangkok jest ważnym portem tranzytowym dla całego regionu i centrum biznesowym dla takich krajów jak Indonezja, Wietnam, Filipiny czy Myanmar. Aktywni są też tutaj klienci z Indii, Malezji i Singapuru. A więc, pomijając Chiny, mówimy o łącznej populacji większej niż gdziekolwiek indziej na świecie. Jest to więc bardzo obiecujący rynek, stąd nasza obecność na tych targach.

Promotech zaprezentował w Bangkoku cały przekrój swojej produkcji do cięcia i obróbki metali – ukosowarki, wiertarki z rodziny PRO, w tym nowy półautomat – małą przenośną wiertarkę, mocowaną elektromagnetycznie z automatycznym posuwem oraz wózki spawalnicze.
- Wiertarki cieszyły szczególnym zainteresowaniem zwiedzających i wystawców – mówi Michał Nalewajek, inżynier sprzedaż  Promotechu. - Do tego stopnia, że kilka urządzeń sprzedaliśmy bezpośrednio na targach. Wiertarki PRO 36, PRO 40 oraz PRO 76 kupiły dwie firmy z Indonezji i z Tajlandii z branży obróbki metali. Uwagę kontrahentów przyciągała też nowość – wiertarka typu ATEX z zasilaniem pneumatycznym, sprawdzająca się w warunkach specjalnych, tj. tam gdzie nie można użyć prądu. Są one niezastąpione przy pracy w niebezpiecznych środowiskach – na platformach wiertniczych, w przemyśle stoczniowym czy petrochemicznym. Z kolei PRO 40 PBS, uksosowarka do rur o średnicach większych niż 500 mm wzbudziła zainteresowanie klientów z Nepalu oraz Tajlandii.

Zaraz po targach wpłynęły też pierwsze zamówienia na nowatorskie wózki spawalnicze, które spółka produkuje od wielu lat i stale udoskonala.
- W formie filmów video i materiałów reklamowych prezentowaliśmy także pozostałe nasze urządzenia z zakresu automatyzacji cięcia i spawania. - dodaje Michał Nalewajek. – Pokazaliśmy wypalarkę do profilowego cięcia rur PPCM w dwóch wersjach: z wykorzystaniem metody cięcia tlenowego lub plazmą oraz nowość - portal spawalniczy typu WA (Welding Arm) do spawania ram lokomotyw, naczep samochodowych oraz belek konstrukcyjnych,  stosowanych m.in. przy budowie konstrukcji stalowych,  np. mostów. Urządzenie to zainteresowało m.in. firmy z Japonii, mające swoje oddziały w Indonezji.

Zdaniem przedstawicieli Promotechu tegoroczne targi Metalex okazały się bardziej obiecujące, niż ubiegłoroczne.
- Nawiązaliśmy wiele konkretnych, merytorycznych kontaktów z potencjalnymi, silnymi kontrahentami z rynków azjatyckich, co wpisuje się w naszą długofalową strategię pozyskiwania nowych, przyszłościowych rynków zbytu – dodaje Michał Nalewajek. - Poprzez udział w targach Promotech chce też dotrzeć do branżowych partnerów w tym regionie, dystrybutorów, którzy w przyszłości będą reprezentować Promotech i jego produkty m.in. na tego typu imprezach.

 

polecane: FLESZ: Smartfony zamiast kas fiskalnych.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3